Elsker thea's børnehave!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MorDk skriver:

Lyder bare rigtig dejligt! Skøøønt at have sådan en dejlig institution!

Her er vi også MEGET glade for sønnens instituition! De gør SÅ meget for børnene... og de har også mange temaer... det er SÅ fedt og ungerne lærer rigtig meget!

Det betyder nemlig bare al verdens når ens børn bare trives i børnehaven. Det gør at man ik får dårlig samvittighed når man aflevere. Man ved de er et sted hvor de bliver passet godt på, de udvikler sig og får leget med alle deres venner. Det er så dejligt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Blirnokaldrigfru

Nej hvor lyder set bare fedt! de børn må elske at komme i børnehave!! Og fedt tema

Anmeld

16. november 2012

Carl-Emil's mor

StineW79 skriver:

Jeg er selv pædagog og det gør mig bare så glad at se, at på trods af nedskæringer osv, stadig er så stor arbejds glæde og overskud. Jeg fortæller dem tit i børnehaven at vi sætter stor pris på alt det de gør for vores datter. 

Også fordi hvis jeg selv ved hvor meget et par positive ord betyder for ens arbejde. De er helt fantastiske! Vh stine

Og ja det betyder bare meget at det ikke er en eller anden slidt udbrændt pædagog man aflevere til..

Anmeld

16. november 2012

StineW79

Frk P. skriver:

Nej hvor lyder set bare fedt! de børn må elske at komme i børnehave!! Og fedt tema

Ja det er helt vildt sjovt og faktisk ret svært at spise med føderne. Syntes i hvert fald det er svært at får foden så langt op/ hovede så langt ned

Thea elsker også bare at gå i børnehave. Og det er virkelig, virkelig sjældent hun siger hun vil afsted. Og når man så henter hende vil hun jo nærmest ik med hjem. Vh stine

Anmeld

16. november 2012

SaNiNa

Det lyder meget som vores børnehave...

Det er så dejlig at høre der er børnehaver som har et postitvt ry.

Vi min søns børnehave holder de ofte skovtur på gulvet især de dage de ikke har kunne komme i skoven.

Anmeld

16. november 2012

StineW79

Carl-Emil's mor skriver:

Og ja det betyder bare meget at det ikke er en eller anden slidt udbrændt pædagog man aflevere til..

Det betyder nemlig bare alt! Og når jeg ser hvor sjovt de har det i hendes børnehave, får det mig til at overveje at blive børnehave pædagog igen. Har arbejdet med handicappet børn og voksende de sidste 7-8 år, og har ik arbejdet i en børnehave siden jeg var i min sidste praktik i 2005. Og hvor jeg bare syntes det var lidt kedeligt, netop fordi der manglede inspiration og sjov og ballade! Vh stine

Anmeld

16. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dejlig børnehave! Lige netop sådan en børnehave ville jeg også gerne have Ida i til den tid

Anmeld

16. november 2012

StineW79

SaNiNa skriver:

Det lyder meget som vores børnehave...

Det er så dejlig at høre der er børnehaver som har et postitvt ry.

Vi min søns børnehave holder de ofte skovtur på gulvet især de dage de ikke har kunne komme i skoven.

De har også det grønde vand flag i børnehaven, så i sommers havde de omdannet hele legepladsen, til et stort vand videnskabs studie. Det vil sige at de havde store vand bassiner oppe, de sku måle nedbør, og havde nogle folk ude og fortælle hvilke dyr der lever i det danske vand. De smagte frisk fanget fisk osv. 

De laver også tit bål, og på maddage lave de mad over bål, rister skumfiduser og mariekiks. De har fugle, geder, høns og kaniner, som de forskellige stuer skiftes til at passe en uge af gangen, hvor de så lære om dyrepleje og alt muligt. Det er så fantastisk! Vh stine

Anmeld

16. november 2012

StineW79

rikkeregnbue skriver:

Dejlig børnehave! Lige netop sådan en børnehave ville jeg også gerne have Ida i til den tid

Vi satser også meget på at ku får plads til alberte der, når hun engang om ca 3 år ska i børnehave. De er så dygtige! Vh stine

Anmeld

16. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

StineW79 skriver:

Vi satser også meget på at ku får plads til alberte der, når hun engang om ca 3 år ska i børnehave. De er så dygtige! Vh stine

Det håber jeg da også for jer. Det lyder som en rigtig rar børnehave med pædagoger med masser af  overskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.