Har jeg gjort noget forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Dét skal man ihvertfalde - man skal tro på det, men ikke tænke på det.. Utrolig dårlig combi, men det må jo lykkedes for nogen

Det er en svær opgave

Men vi er jo heldigvis en del der har beviser på at det kan lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Det er en svær opgave

Men vi er jo heldigvis en del der har beviser på at det kan lykkes

hehe ja, det er der ihvertfald

Anmeld

22. november 2012

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Så sidder man her.. Fuldstændig knust over et forsøget ikke lykkedes. Og så kommer alle tankerne....

Har jeg gjort noget forkert? Jeg har ikke røget eller drukket nogle former for alkohol. Jeg har ikke løftet på noget der vejede mere end de tilladte 10 kg. Jeg analyserede ikke hvert eneste tegn i kroppen.

Men....... Har jeg spist forkert? Var det fordi jeg ofte havde kolde fødder om eftermiddag, trods de var pakket ind i sokker og tæpper? Var det fordi jeg tænkte for meget over det, selvom jeg virkelig synes jeg hele tiden holdte mig på afstand fra tankerne? Var det fordi jeg brugte min varmepude efter ÆO? Fejler jeg noget alligevel, det spiller en rolle?

Tankerne er mange flere end blot dette.. Og skide hårdt..
Her til morgen har jeg været inde og få taget bp. Det var hårdt.. Total stoneface, sidder man derinde i stolen, og ved der nu bliver stukket en nål ind i armen, og det gør en smule ondt.. Alt dette til ingen verdens nytte, for jeg bløder jo.... Der er jo ingenting... Jeg ved det jo godt!
Men alligevel vil min telefon også ringe senere, og en sød læge fra klinikken vil sidde i den anden ende af røret, og sige noget alla: "Du er desværre ikke blevet gravid i denne omgang."
Nej for helvede, jeg tror sku snart det er sevet ind, og jeg ved forhelvede godt at jeg ikke er gravid!!

Ved ikke hvad jeg ville med dette ret ligegyldige indlæg for jer.. Men jeg havde bare brug for at komme af med det!

Du får en masse STORE KRAM af mig.. Var der som du ved selv for en måneds tid siden..  Jeg ved hvordan det er.. Og alle de tanker kan vi desværre ikke komme uden om, gjorde jeg for meget/for lidt, var det rigtig/forkert det jeg gjorde??? Osv Osv.. Det tager tid at komme igennem alle de tanker.. Jeg tror på det nok skal lykkedes for jer søde.. Mange tanker herfra 

Anmeld

22. november 2012

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Du får en masse STORE KRAM af mig.. Var der som du ved selv for en måneds tid siden..  Jeg ved hvordan det er.. Og alle de tanker kan vi desværre ikke komme uden om, gjorde jeg for meget/for lidt, var det rigtig/forkert det jeg gjorde??? Osv Osv.. Det tager tid at komme igennem alle de tanker.. Jeg tror på det nok skal lykkedes for jer søde.. Mange tanker herfra 

Tusind tak søde
Det er hårdt nå rikke det lykkedes, men jeg er som sådan kommet ovenpå igen
Vi har valgt at tage et fryseforsøg inden vi kan melde os til nyt ICSI forsøg i December månede. Så på Mandag skal jeg scannes.
Er mega spændt og glæder mig til et forsøg uden smerter og medicin

Anmeld

22. november 2012

modesty

Tænk på dem som en bonus og en ekstra chance, det gjorde vi
Denne omgang har vi ikke haft nogen til fryseren, og det synes jeg er ret irriterende. Har kun haft 1 til oplægning.

Første forsøg er lidt et "prøveforsøg". Man får selvfølgelig det medicin de tror vil være godt, men det er ikke til at vide hvordan kroppen reagerer på det.
Jeg skal f.eks. have nogle lidt skrappere hormoner for at mine æg vokser godt til.

Det er ikke helt rigtigt. Statistisk set er der en anelse højere sandsynlighed for graviditet i første forsøg (ca. 27%) end i andet forsøg (ca. 23%). Men der er stort set samme sandsynlighed for hvert forsøg. De tal er selvfølgelig for oplagte æg og tager ikke højde for hvor mange befrugtede æg der kommer ud af et forsøg.

Anmeld

22. november 2012

Nessie

modesty skriver:

Det er ikke helt rigtigt. Statistisk set er der en anelse højere sandsynlighed for graviditet i første forsøg (ca. 27%) end i andet forsøg (ca. 23%). Men der er stort set samme sandsynlighed for hvert forsøg. De tal er selvfølgelig for oplagte æg og tager ikke højde for hvor mange befrugtede æg der kommer ud af et forsøg.

Det er så ikke hvad vi fik at vide, og heller ikke de erfaringer jeg personligt har gjort mig herinde og med dem jeg kender der har været i behandling

Anmeld

22. november 2012

modesty

Nessie skriver:

Det er så ikke hvad vi fik at vide, og heller ikke de erfaringer jeg personligt har gjort mig herinde og med dem jeg kender der har været i behandling

OK, men det var hvad overlægen på Rigshospitalets fertilitetsklinik viste en powerpoint med til et auditorie fyldt med hundredevis af par der skulle i gang med deres behandling.

Anmeld

22. november 2012

Nessie

modesty skriver:

OK, men det var hvad overlægen på Rigshospitalets fertilitetsklinik viste en powerpoint med til et auditorie fyldt med hundredevis af par der skulle i gang med deres behandling.

tjah, nu er det jo også 6 år siden vi gik i gang, så tingene kan jo have ændret sig i mellemtiden.
Men har nu kun hørt nogle få fortælle at der var held første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.