Har jeg gjort noget forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

**Ønskebabyen

Wimmie skriver:

Jeg forstår godt du er ked af det, men faktum er at det bare ikke altid lykkes første gang - uanset om man gør alt det rigtige. Chancen for at blive gravid via behandling er jo ikke særlig meget større end på den alm. måde hvis man er fertil, så nogle gange skal der bare flere gange til.

Jeg kan se at det er dit første forsøg og at du er ung endnu, så mist ikke håbet - uanset hvor hårdt det er lige nu, så skal din chance nok komme igen  

Jeg fejler intet, det er min kæreste der har nedsat sædkvalitet..

At jeg er ung, er jo ikke ensbetydende med "det nok skal komme".. man har nu engang kun tre forsøg.. nu er det ene brugt, og der er kun to tilbage.. dog har vi to æg i fryseren, men der er rigtig mange der ikke tåler optøningen. Så dem tør jeg ikke regne med som reelle forsøg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Som lægen på sygehuset sagde til mig, efter jeg fik af vide mit barn dødt..

DET ER IKKE DIN SKYLD....

Så derfor det er IKKE DIN SKYLD

selv om vi har kolde fødder om eftermiddagen eller aftenen, selv om vi kommer til at spise en rød bøf, eller en burger, måske drikker vi ikke det mælk som de anbefaler

Lige meget hvad kan det aldrig ens skyld, ALDRIG!!!

til dig som ved hvordan du har det..

har du brug for en snak, må du gerne skrive en pb til mig..

Anmeld

16. november 2012

**Ønskebabyen

gædde skriver:

kort sagt

NEJ!

du har ikke gjort noget som helst galt! Tænk på hvor mange der er svin med deres kroppe og som stadig bliver gravide....

Du er bare en ud af mange uheldige... og det skal nok lykkes! tro på det! det skal det nok

Er bare bange for at tro for meget på det, når man så får sådan et ordentligt gok i nødden bagefter fordi det ikke lykkedes..

Jeg er klar over at man skal være positiv og tro på det og det har jeg bestemt også været/gjort.. men åbenbart ikke nok, eller også har det været for meget.. hvem ved..

Anmeld

16. november 2012

**Ønskebabyen

Nymark89 skriver:

Som lægen på sygehuset sagde til mig, efter jeg fik af vide mit barn dødt..

DET ER IKKE DIN SKYLD....

Så derfor det er IKKE DIN SKYLD

selv om vi har kolde fødder om eftermiddagen eller aftenen, selv om vi kommer til at spise en rød bøf, eller en burger, måske drikker vi ikke det mælk som de anbefaler

Lige meget hvad kan det aldrig ens skyld, ALDRIG!!!

til dig som ved hvordan du har det..

har du brug for en snak, må du gerne skrive en pb til mig..

Tak for din besked

Man kommer let til at bebrejde sig selv efter sådan en omgang her..

Anmeld

16. november 2012

Hemmeligpigeendnu

**Ønskebabyen skriver:

Tak for din besked

Man kommer let til at bebrejde sig selv efter sådan en omgang her..

Ja det gør man nemlig..  

Jeg synes det er værst når det begynder at blive mørkt..

Men prøv og lav en positiv liste som du skal fokusere på når det blir for æv.

Det har jeg gjort og virker lidt..

Anmeld

16. november 2012

Hullabullabulla

gædde skriver:

kort sagt

NEJ!

du har ikke gjort noget som helst galt! Tænk på hvor mange der er svin med deres kroppe og som stadig bliver gravide....

Du er bare en ud af mange uheldige... og det skal nok lykkes! tro på det! det skal det nok

Kunne ikke være mere enig!

Til TS: giv dig selv lov til et par lortedage - humøret skal nok komme på rette køl om nogle dage

Anmeld

17. november 2012

dola

**Ønskebabyen skriver:

Adoption skal slet ikke komme på tale nu, overhovedet. Det er jeg pt. slet ikke interesseret i....

Tak for krammet.. må kæmpe mig igennem disse hårde dage..

Pointen var også mere at få det gjort op med sig selv hvad nu hvis du ikke kan, så det ikke stresser dig unøddigt, at det ENESTE der gælder er atfå et barn som man gør normal.

På den måde får du stress niveuet ned!

Fx købte jeg MME allerede inden min lille kom så det ikke skulle stresse mig underamningen hvis jeg nu ikke kunne.. Min dreng er 7½ måned nu og får stadig mælk 2 gange, men mest fordi han har mistet interessen!

Få lavet en plan B og C måske får du aldrig brug for den...!

Igen Kæmpe Krammer!

Anmeld

17. november 2012

Nessie

Selvfølgelig er du ked af det og skuffet, og det skal du have lov til at være. Det er et sundt tegn, og gør det nemmere at komme videre, og komme i gang med næste forsøg.

Desværre sker det ikke så tit, at der er held ved første forsøg, men det lykkes for langt de fleste.

Den ene fertilitetslæge sagde engang til mig, at når ægget først var lagt tilbage, så var det ren biologi, og det var nærmest ligegyldigt hvad jeg gjorde. Enten satte det sig fast, eller også gjorde det ikke, og de kunne ikke sige hvorfor.

Så, jeg vil blot sige, at der er store håb for jer forude, og du må endelig ikke afskrive de 2 æg i fryseren.
Jeg har talt med en engang, som havde 2 æg i fryseren, begge overlevede og blev lagt op, og de fik tvillinger

Anmeld

17. november 2012

5timesacharm..right?

kæmpe kram

jeg er sikker på du har gjort alt rigtigt.. du var bare uheldig.. igen

kan godt forstå dine tanker.. men ik bebrejd dig selv

Anmeld

17. november 2012

**Ønskebabyen

dola skriver:

Pointen var også mere at få det gjort op med sig selv hvad nu hvis du ikke kan, så det ikke stresser dig unøddigt, at det ENESTE der gælder er atfå et barn som man gør normal.

På den måde får du stress niveuet ned!

Fx købte jeg MME allerede inden min lille kom så det ikke skulle stresse mig underamningen hvis jeg nu ikke kunne.. Min dreng er 7½ måned nu og får stadig mælk 2 gange, men mest fordi han har mistet interessen!

Få lavet en plan B og C måske får du aldrig brug for den...!

Igen Kæmpe Krammer!

Jaa, det nok en meget god ide.. men lige nu synes jeg bare ikke at jeg kan overskue at kigge længere frem end til næste forsøg..
Men tak for dit råd, det kan være vi gør nytte af det senere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.