Gryder fra føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

tarkoflen

6800 skriver:

Jeg arbejder et sted hvor vi sælger OBH grunden til at de bliver dårlige og det brænder på, kan være fordi du ikke vasker dem rigtig...de kan ikke vaskes ordenlig ren med en opvaskebørst, det gælder alt med slip let belægning, du skal bruge de svampe der har en ru grøn flade på den ene side, du ved de billige man kan købe i en pakke med forsk farver...der skal du bruge den ru side....du kan højst sandsynligt stadig redde dem, ved fylde den halvt op med vand og putte en opvaske taps i og kog i 10 min...derefter vasker du den i en gang skurepulver med svampen...

Hmm der er lige en veninde der har fortalt mig om tricket med opvasketaps i dag...

Det er altså virkelig mærkeligt, at de ikke skriver, hvordan man skal gøre dem rene, når det er så specifikt! Jeg har læst alt hvad der er at læse og endda skrevet til obh, hvor jeg bare fik et ubehøvlet svar...

men tusind tak for din hjælp, det vil jeg prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Mussen2

Freyasmor skriver:

Vi har købt dem alle sammen, og vi er rigtig glade for dem.. Især dem med hældetus, netop fordi jeg ikke er så vild med at hælde vandet fra alm. gryder... Så er den hældetud helt fantastisk! 

Syntes dog Wok- panden er noget lort rent ud sagt.. !

Dt er da ærlig snak

Anmeld

16. november 2012

6800

tarkoflen skriver:

Hmm der er lige en veninde der har fortalt mig om tricket med opvasketaps i dag...

Det er altså virkelig mærkeligt, at de ikke skriver, hvordan man skal gøre dem rene, når det er så specifikt! Jeg har læst alt hvad der er at læse og endda skrevet til obh, hvor jeg bare fik et ubehøvlet svar...

men tusind tak for din hjælp, det vil jeg prøve

vidste det heller ikke selv før jeg begyndte at arbejde i imerco, vi gør opmærksom på det hver gang vi sælger en pande, og vi har skilte til at hænge ved panderne, om hvordan man skal gøre dem rent

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

6800 skriver:

vidste det heller ikke selv før jeg begyndte at arbejde i imerco, vi gør opmærksom på det hver gang vi sælger en pande, og vi har skilte til at hænge ved panderne, om hvordan man skal gøre dem rent

Ok, det var der ikke der hvor mine blev købt i april men lidt mærkeligt, at de ikke skriver det på hjemmesiden, jeg har i hvert fald ikke kunne finde det... Og så ham den sure kundemedarbejder ikke skrev noget om det

Godt vi har nogle kloge og søde mennesker på baby

Tror du man kan gå ned og hente sådan en vejledning i butikken, så jeg er sikker på, at jeg gør det rigtigt?

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

16. november 2012

6800

tarkoflen skriver:

Ok, det var der ikke der hvor mine blev købt i april men lidt mærkeligt, at de ikke skriver det på hjemmesiden, jeg har i hvert fald ikke kunne finde det... Og så ham den sure kundemedarbejder ikke skrev noget om det

Godt vi har nogle kloge og søde mennesker på baby

Tror du man kan gå ned og hente sådan en vejledning i butikken, så jeg er sikker på, at jeg gør det rigtigt?

Tusind tak for hjælpen

vi har nogle enkelte leverandøre der sender det med, så kunden kan få en vejledning med det er ikke mange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.