Gryder fra føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

tarkoflen

Vi har købt pande og trykkoger og begge dele er super gode, overvejer faktisk at købe endu en pande...

Vi har haft obh eco pander og de er helt elendige! Aldrig har jeg haft så dårlige pander, ALT brænder på, også selvom der er masser af fedtstof på!

Min veninde er meget glad for gryderne, især at man kan hælde vand fra, uden at døje med låg eller skal bruge et dørslag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Nettemor

tarkoflen skriver:

Vi har købt pande og trykkoger og begge dele er super gode, overvejer faktisk at købe endu en pande...

Vi har haft obh eco pander og de er helt elendige! Aldrig har jeg haft så dårlige pander, ALT brænder på, også selvom der er masser af fedtstof på!

Min veninde er meget glad for gryderne, især at man kan hælde vand fra, uden at døje med låg eller skal bruge et dørslag!

Kan man også få de der trykkogere i bilka? De er da ikke afbilledet i hæftet er de det ?

Anmeld

15. november 2012

tarkoflen

Nettemor skriver:

Kan man også få de der trykkogere i bilka? De er da ikke afbilledet i hæftet er de det ?

Nej de er ikke i hæftet, men jeg er ret sikker på, at du kan få dem i Bilka også!

Den koster 299,- og den er super god! Vi har dog fundet ud af, at man skal smøre gummiringen med smagsneutral olie inden brug hver gang, så slutter den bedre tæt

Anmeld

15. november 2012

Nettemor

tarkoflen skriver:

Nej de er ikke i hæftet, men jeg er ret sikker på, at du kan få dem i Bilka også!

Den koster 299,- og den er super god! Vi har dog fundet ud af, at man skal smøre gummiringen med smagsneutral olie inden brug hver gang, så slutter den bedre tæt

Tak! må lige undersøge det

Anmeld

15. november 2012

tarkoflen

Nettemor skriver:

Tak! må lige undersøge det

Ja gør det

Vi har lavet det lækrest pulled pork og en flæskesteg i den, og begge dele blev rigtig gode

Anmeld

15. november 2012

Nettemor

tarkoflen skriver:

Ja gør det

Vi har lavet det lækrest pulled pork og en flæskesteg i den, og begge dele blev rigtig gode

Det var nemlig lige præcis det jeg havde set

Anmeld

15. november 2012

tarkoflen

Nettemor skriver:

Det var nemlig lige præcis det jeg havde set

Håber du finder den!

Anmeld

15. november 2012

lycly

Jeg arbejder i Føtex og jeg kan sige dig at de er SÅ gode Vi får rigtig mange tilbagemeldinger fra folk om hvor glade de er for dem og der er solgt 1 mio mere end forventet. Så hvis du alligevel har alle mærkerne så anbefaler jeg bestemt at du køber en gryde

Anmeld

15. november 2012

6800

tarkoflen skriver:

Jeg arbejder et sted hvor vi sælger OBH grunden til at de bliver dårlige og det brænder på, kan være fordi du ikke vasker dem rigtig...de kan ikke vaskes ordenlig ren med en opvaskebørst, det gælder alt med slip let belægning, du skal bruge de svampe der har en ru grøn flade på den ene side, du ved de billige man kan købe i en pakke med forsk farver...der skal du bruge den ru side....du kan højst sandsynligt stadig redde dem, ved fylde den halvt op med vand og putte en opvaske taps i og kog i 10 min...derefter vasker du den i en gang skurepulver med svampen...

Anmeld

15. november 2012

Miss Kat

Jeg har ikke selv prøvet dem, så jeg kan ikke udtale mig personligt. Jeg hørte fra en bekendt som kender én i deres marketingsafdeling eller noget lignende, at det faktisk drejer sig om de samme produkter som sælges billigt i Ikea, de får bare et andet navn på. Derfor er de selv slemt tilfredse med fidusen, fordi folk stadig betaler overpris for tingene, men føler de får dem vanvittigt billigt.

Om det passer eller ej, ved jeg jo intet om, men det kan vel i hvert fald næppe komme bag på nogen at de stadig tjener styrtende på idéen, for ellers ville de ikke gøre det.

Hvis folk er glade for deres produkter, er det naturligvis også det vigtigste... 

Jeg er desuden temmelig overbevist om, der ikke går længe før de forsøger igen, og vi evt. kan spare op til en knivserie eller ét eller andet andet, for det er jo helt vildt som folk har taget konceptet til sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.