Gryder fra føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Mussen2

Er denoget værd? Tænker på om deer kram eller"bare" en ordinær gryde som så mange andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Tenna Cecilie

Mussen2 skriver:

Er denoget værd? Tænker på om deer kram eller"bare" en ordinær gryde som så mange andre

vi har købt dem og du kan tro de er noget værd virkelig gode, kan anbefales..

Anmeld

15. november 2012

B&J

vi har en pande og en lille gryde og de er super gode og panden er fantastisk

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Tenna Cecilie skriver:

vi har købt dem og du kan tro de er noget værd virkelig gode, kan anbefales..

Ok og tak for svar. Nemme at gøre rene? Brænder ikke på? Hvilke andre gryder har du haft? Bliver låget varm i håndtag ved brug?

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

B&J skriver:

vi har en pande og en lille gryde og de er super gode og panden er fantastisk

Ok, mange tak så tror jeg, jeg vil havekøbt et par stykker eller3. Har nemlig mærkerne?

Anmeld

15. november 2012

B&J

Mussen2 skriver:

Ok, mange tak så tror jeg, jeg vil havekøbt et par stykker eller3. Har nemlig mærkerne?

det syntes jeg du skal gøre.... helt bestemt

Anmeld

15. november 2012

Tenna Cecilie

Mussen2 skriver:

Ok og tak for svar. Nemme at gøre rene? Brænder ikke på? Hvilke andre gryder har du haft? Bliver låget varm i håndtag ved brug?

De kan komme i opvaskeren gryden bliver forbavsende hurtigt varm. Vi har "Jamie Oliver" ellers. Håndtag bliver dog varme desværre synes jeg..

Anmeld

15. november 2012

Mussen2

Tenna Cecilie skriver:

De kan komme i opvaskeren gryden bliver forbavsende hurtigt varm. Vi har "Jamie Oliver" ellers. Håndtag bliver dog varme desværre synes jeg..

Tak for svar- øv med håndtaget. Det er lidt et minus

Anmeld

15. november 2012

jydeinden

Mussen2 skriver:

vi har en af gryderne, og er rigtigt glad for den det var faktisk meningen vi skulle have haft en mere, men det er lidt småt med pengene så tror bare det bliver ved en

Anmeld

15. november 2012

Deaktiveret profil

Mussen2 skriver:

Vi har købt dem alle sammen, og vi er rigtig glade for dem.. Især dem med hældetus, netop fordi jeg ikke er så vild med at hælde vandet fra alm. gryder... Så er den hældetud helt fantastisk! 

Syntes dog Wok- panden er noget lort rent ud sagt.. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.