:'( Hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Anonym trådstarter

Underskøn skriver:

Så meget er jeg slet ikke inde i det, ved bare en del om natur medicin og har selv i flere år taget Royal gele.

I tidernes morgen da vi planlagde lillesøster, prøvede vi i 3 mdr, før jeg begyndte pp gravitamin og Royal gele, herefter blev jeg gravid i næste cyklus.
Jeg holdt så en pause med Royal gele i min graviditet, ved egentlig ikk hvorfor, jeg havde det nok bare bedst med naturlig sund kost og ikk for mange 'tilskud' mens blyp var i maven. Efter fødsel er jeg så startet på Royal gele igen, og både mig og mini mé har det super

Så man kan godt bare tage det hele tiden ? jeg skal prøve det i hvert fald ..

er de dyre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Rockertand

Jeg har brug for noget hjjælp, inden jeg snart går HELT amok

Den 30 oktober testede jeg positiv æl. vi var sammen 4 gange på 6 dage og alligevel sidder jeg er og er blevet "blødemarie"

Hvad er det jeg/vi gør galt ?

Jeg overvejer stærkt at tag ud og købe øko grøn the og gele royal som jeg har læst, at ret mange har prøvet herinde ..

Hvordan foregår det?
 Hvornår starter man på det?
og hvornår slutter man med at tag det ?

Håber nogle har tid og lyst til at hjælpe mig

For nogle er det meget sværere at blive gravide, end man skulle tro, det er en utroligt kompliceret proces at få en levedygtig graviditet sat i gang, så hvis bare ét element svigter, så ender det som oftest i en biokemisk, spontan eller missed abort - eller slet ingen befrugtning....selvom du har registreret en ægløsning, så kan kvaliteten af æg eller sæd være knapt så god, det er værd at få undersøgt, når I har prøvet så længe. Jeg synes, at I skal droppe alle alternative metoder og henvende jer direkte til lægen for at få sat en udredning/behandling i gang, det er for lang tid at vente.

Held og lykke med det.

Anmeld

15. november 2012

mor2100kbh

Anonym skriver:

Så man kan godt bare tage det hele tiden ? jeg skal prøve det i hvert fald ..

er de dyre. 

Jeg har læst flere der har skrevet de ikke må tages under graviditet og man derfor skal stoppe nogle dage efter ægløsning.
Man kan så begynde igen på første mens dag

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

For nogle er det meget sværere at blive gravide, end man skulle tro, det er en utroligt kompliceret proces at få en levedygtig graviditet sat i gang, så hvis bare ét element svigter, så ender det som oftest i en biokemisk, spontan eller missed abort - eller slet ingen befrugtning....selvom du har registreret en ægløsning, så kan kvaliteten af æg eller sæd være knapt så god, det er værd at få undersøgt, når I har prøvet så længe. Jeg synes, at I skal droppe alle alternative metoder og henvende jer direkte til lægen for at få sat en udredning/behandling i gang, det er for lang tid at vente.

Held og lykke med det.

Vi har jo bare været ved lægen hvor der intet var .. Jeg skulle starte i behandling men fandt ud af jeg var gravid ..

det endte så i en sen abort. 

Og nu står vi her og kæmper igen 

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

mor2100kbh skriver:

Jeg har læst flere der har skrevet de ikke må tages under graviditet og man derfor skal stoppe nogle dage efter ægløsning.
Man kan så begynde igen på første mens dag

Super synes nok jeg havde læst det sådan

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Det er jeg godt klar over ..

Samlagt må vi snart have prøvet i 2 år hvis ikk mere ..

Så synes da nok jeg giver det tid 

Okay, ja det har I da også, men det fremgår jo ingen steder i din tekst....

Måske I skulle overveje en tur til lægen så....

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Okay, ja det har I da også, men det fremgår jo ingen steder i din tekst....

Måske I skulle overveje en tur til lægen så....

Nej, det skulle der nok have stået 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.