:'( Hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Anonym trådstarter

mor2100kbh skriver:

Ja det er også herinde at jeg har læst det.

Har dog valgt kun at drikke teen indtil videre

Oki  

Hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Nemlig ! 

Til sidst ved man slet ikk hvad man skal stille op !

Nej det ku jeg godt forestille mig.. Ku se i har prøvet længe, har i snakket med lægen??

Anmeld

15. november 2012

mor2100kbh

Anonym skriver:

Oki  

Hvorfor?

Fordi jeg ikke har prøvet særlig længe endnu.

Er single og bliver insemineret

Anmeld

15. november 2012

Underskøn

Anonym skriver:

Det er jeg godt klar over ..

Samlagt må vi snart have prøvet i 2 år hvis ikk mere ..

Så synes da nok jeg giver det tid 

Mht royal gele og grøn the, og måske også gravitamin, kan du jo starte fra den ene dag til den anden. 2 af de nævnte prod er jo ren natur og skader intet, og selvom du ikke pt er gravid har du jo også selv godt af tingene der er i prod..
Også er din krop jo også super klar og godt rustet, mht vitaminer og mineraler, når baby på et tidspunkt dukker op

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Nej det ku jeg godt forestille mig.. Ku se i har prøvet længe, har i snakket med lægen??

Det har vi, og der var ikke noget at komme efter .. 

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Underskøn skriver:

Mht royal gele og grøn the, og måske også gravitamin, kan du jo starte fra den ene dag til den anden. 2 af de nævnte prod er jo ren natur og skader intet, og selvom du ikke pt er gravid har du jo også selv godt af tingene der er i prod..
Også er din krop jo også super klar og godt rustet, mht vitaminer og mineraler, når baby på et tidspunkt dukker op

Oki

Synes bare jeg har læst herinde man ikke måtte tag det når man har testet positiv med æl :/ 

F.eks.Skal jeg starte idag og slutingen når jeg har testet positiv med æl

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

mor2100kbh skriver:

Fordi jeg ikke har prøvet særlig længe endnu.

Er single og bliver insemineret

Nårh okay .. 

Anmeld

15. november 2012

kekp

Anonym skriver:

Jeg har brug for noget hjjælp, inden jeg snart går HELT amok

Den 30 oktober testede jeg positiv æl. vi var sammen 4 gange på 6 dage og alligevel sidder jeg er og er blevet "blødemarie"

Hvad er det jeg/vi gør galt ?

Jeg overvejer stærkt at tag ud og købe øko grøn the og gele royal som jeg har læst, at ret mange har prøvet herinde ..

Hvordan foregår det?
 Hvornår starter man på det?
og hvornår slutter man med at tag det ?

Håber nogle har tid og lyst til at hjælpe mig

Åhh kan sagtens forstå dine tanker og følelser - har været der selv

Hvis i har prøvet i 2 år uden held skulle du måske tage en tur forbi lægen. Der behøver jo absolut ikke være noget galt, men det er altid rart lige at få afkræftet at der ikke er en grund til at det ikke vil lykkes for jer. Lægen plejer gerne at ville undersøge en når man har prøvet i et år.

Held og lykke til jer. Krydser fingre for at det snart lykkes

Anmeld

15. november 2012

Underskøn

Anonym skriver:

Oki

Synes bare jeg har læst herinde man ikke måtte tag det når man har testet positiv med æl :/ 

F.eks.Skal jeg starte idag og slutingen når jeg har testet positiv med æl

Så meget er jeg slet ikke inde i det, ved bare en del om natur medicin og har selv i flere år taget Royal gele.

I tidernes morgen da vi planlagde lillesøster, prøvede vi i 3 mdr, før jeg begyndte pp gravitamin og Royal gele, herefter blev jeg gravid i næste cyklus.
Jeg holdt så en pause med Royal gele i min graviditet, ved egentlig ikk hvorfor, jeg havde det nok bare bedst med naturlig sund kost og ikk for mange 'tilskud' mens blyp var i maven. Efter fødsel er jeg så startet på Royal gele igen, og både mig og mini mé har det super

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Åhh kan sagtens forstå dine tanker og følelser - har været der selv

Hvis i har prøvet i 2 år uden held skulle du måske tage en tur forbi lægen. Der behøver jo absolut ikke være noget galt, men det er altid rart lige at få afkræftet at der ikke er en grund til at det ikke vil lykkes for jer. Lægen plejer gerne at ville undersøge en når man har prøvet i et år.

Held og lykke til jer. Krydser fingre for at det snart lykkes

Mange tak skal du have , vi har været ved lægen .

havde en sa i april i år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.