:'( Hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har brug for noget hjjælp, inden jeg snart går HELT amok

Den 30 oktober testede jeg positiv æl. vi var sammen 4 gange på 6 dage og alligevel sidder jeg er og er blevet "blødemarie"

Hvad er det jeg/vi gør galt ?

Jeg overvejer stærkt at tag ud og købe øko grøn the og gele royal som jeg har læst, at ret mange har prøvet herinde ..

Hvordan foregår det?
 Hvornår starter man på det?
og hvornår slutter man med at tag det ?

Håber nogle har tid og lyst til at hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Den 30 oktober testede jeg positiv æl. vi var sammen 4 gange på 6 dage og alligevel sidder jeg er og er blevet "blødemarie"

Jeg overvejer stærkt at tag ud og købe øko grøn the og gele royal som jeg har læst, at ret mange har prøvet herinde ..

Hvordan foregår det?

Som du sikkert har hørt mange gange før og nok os er lidt træt af at høre så har hjernen bare en kæmpe indvirkning på kroppen.. Så prøv og fokusere noget mindre på det og pas på sex ikke bare bliver - lad os lave en baby, det ska stadig handle om kærlighed og lyst ellers bliver det os hårdt for forholdet..

Jeg kender ikke til de andre ting du nævner der men er sikker på der er nogle der gør

Held og lykke

Anmeld

15. november 2012

mor2100kbh

Anonym skriver:

Hvordan foregår det?

jeg er begyndt at drikke økologisk grøn the (med kvæde) som kan købes forholdsvis billigt i føtex og fakta.

Men bortset fra det nu faktisk smager meget godt er jeg ikke sikker på jeg tror det har den store virkning (har ikke haft testdag endnu efter jeg er begyndt)

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hvordan foregår det?

Rolig nu!! Giv kroppen en chance til at finde ud af hvad det er den skal.

Nu skriver du ikke hvor lang tid I har prøvet og hvor lang tid du ikke har taget f.eks. p-piller. Men ting tager altså tid, og gennemsnittet for at bliver gravid ligger altså på 6 mdr. så vidt jeg husker.

Lad være at gå så meget op i det, nyd hinanden og så skal det nok komme.

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Som du sikkert har hørt mange gange før og nok os er lidt træt af at høre så har hjernen bare en kæmpe indvirkning på kroppen.. Så prøv og fokusere noget mindre på det og pas på sex ikke bare bliver - lad os lave en baby, det ska stadig handle om kærlighed og lyst ellers bliver det os hårdt for forholdet..

Jeg kender ikke til de andre ting du nævner der men er sikker på der er nogle der gør

Held og lykke

Ja det er rigtig og jeg ved det også godt ..

Lige nu er jeg så sur og ked af det , at jegkunne skrive en masse ting men vil fortryde det senere 

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

mor2100kbh skriver:

jeg er begyndt at drikke økologisk grøn the (med kvæde) som kan købes forholdsvis billigt i føtex og fakta.

Men bortset fra det nu faktisk smager meget godt er jeg ikke sikker på jeg tror det har den store virkning (har ikke haft testdag endnu efter jeg er begyndt)

Oki ..

Jeg har bare læst herinde at det godt sammen med det andet

Anmeld

15. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja det er rigtig og jeg ved det også godt ..

Lige nu er jeg så sur og ked af det , at jegkunne skrive en masse ting men vil fortryde det senere 

Jeg kan sagtens forstå dig det er slet ik sjovt når man så inderligt brænder for det

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Rolig nu!! Giv kroppen en chance til at finde ud af hvad det er den skal.

Nu skriver du ikke hvor lang tid I har prøvet og hvor lang tid du ikke har taget f.eks. p-piller. Men ting tager altså tid, og gennemsnittet for at bliver gravid ligger altså på 6 mdr. så vidt jeg husker.

Lad være at gå så meget op i det, nyd hinanden og så skal det nok komme.

Det er jeg godt klar over ..

Samlagt må vi snart have prøvet i 2 år hvis ikk mere ..

Så synes da nok jeg giver det tid 

Anmeld

15. november 2012

mor2100kbh

Anonym skriver:

Oki ..

Jeg har bare læst herinde at det godt sammen med det andet

Ja det er også herinde at jeg har læst det.

Har dog valgt kun at drikke teen indtil videre

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig det er slet ik sjovt når man så inderligt brænder for det

Nemlig ! 

Til sidst ved man slet ikk hvad man skal stille op !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.