Alberte har fået skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Ej stort tillykke! Det var godt nok dejligt! Vh stine

Tusinde tak
Ja, det er skønt med noget frihed - så mangler jeg bare en bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Nemesis

StineW79 skriver:

Puha det lyder slet ik spor rart. Ku hans lille mave godt tåle det??

Vi har sådan en spray fra a-derma til at tage kløen. Ved jo den virker, for det ku thea fortælle. Men hun har dem bare alle steder, under hagene og i ørene. Min lille pus vh stine

han fik heldigvis kun til natten og noget flydende så det ikke var slemt. Så efter natmaden fik han det, så hans mave ikke var tom.

6 uger efter kunne man stadig se mærkerne efter skoldkopperne...så tror og håber på han er blevet helt immun.

:-) Sisse

Anmeld

15. november 2012

AnnaK89

Bryndis skriver:

Mine drenge på 2 og 4 år har stadig ikke haft skoldkopper. Undre mig lidt over hvorfor de ikke har haft det endnu men det kommer nok. Glæder mig bare ikke til det.

Min mand på 28 har heller ikke haft
Lærke på 3 år har heller ikke endnu
Carolina har heller ikke, men er også kun 4 mdr og har ikke været sammen med nogen der har haft det

Men nøj hvor vil jeg have ondt af min mand hvis han får det når en af børnene får det

Anmeld

15. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
ledermus skriver:

Det tror jeg godt de må men må være dig svar skyldig da jeg ikke ved det 100 %

Ja det er også den creme jeg har brugt til Oliver...Dem der har generet ham mest af skoldkopperne er så dem i øjnene og så havde han en masse i den ene øregang som også har generet og de steder kunne jeg jo ikke smørre

Ka være jeg sku høre vores Sp, om det var ok hvis hun bliver alt for generet af dem! Det er da i hvert fald et billigt og nemt trick, hvis det er! Vh stine

Anmeld

15. november 2012

StineW79

Kvist skriver:

Stakkels piger.. Albert havde det da han var omkring et år.. Han havde kun ved nummeren og havde højest 20 stk.. Og ja, helt feberfri.. Tror han havde det i en lille uge.. Og har også hørt at de klarer det bedre når de er små, god bedring med min lille kusine

Thea har lige haft det, og hun havde nok ca 100. Det mest i håret det generet hende. 

Alberte ser ud til at få det over alt. Vi sku ha været i baby bio i dag, og se den nye Bond. Men det måtte vi jo aflyse øv! Hils x

Anmeld

15. november 2012

StineW79

Bryndis skriver:

Mine drenge på 2 og 4 år har stadig ikke haft skoldkopper. Undre mig lidt over hvorfor de ikke har haft det endnu men det kommer nok. Glæder mig bare ikke til det.

Thea på 4 har lige haft det i 1 1/2 uge. Hun er gået fri flere gange, hvor de har haft det i børnehaven. Så nu er det i det mindste overstået! Vh stine

Anmeld

15. november 2012

StineW79

PT skriver:

Tusinde tak
Ja, det er skønt med noget frihed - så mangler jeg bare en bil.

Vi har heller ik fundet en ny, så vi leder stadig. Håber du finder en god en! Vh stine

Anmeld

15. november 2012

StineW79

Nemesis skriver:

han fik heldigvis kun til natten og noget flydende så det ikke var slemt. Så efter natmaden fik han det, så hans mave ikke var tom.

6 uger efter kunne man stadig se mærkerne efter skoldkopperne...så tror og håber på han er blevet helt immun.

:-) Sisse

Det er da også vildt længe! Sku tro han er immun nu vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.