Sæd forstyrrer balancen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Papillon

quindelist skriver:

Svampe elsker sukker så prøv evt at skære grundigt ned i dit kulhydrat indtag -Hvidt brød, ris og pasta mv

Det er ikke et ukendt fænomen at det kan hjælpe ved gentagne svampeinfektioner.

Tak for svaret

Ja har hørt om det, men troede egentlig hovedsageligt, at det var i forbindelse med candida i fordøjelsessystemet? 
Tror egentlig heller ikke, at jeg spiser voldsomme mængder simple kulhydrater, men måske er det selvbedrag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Papillon

Mimic skriver:

du er ikke alene

jeg har altid døjet med det og har det især op til og efter mens, jeg har, som du, forsøgt alle de gængse midler uden held.

min læge foreslog mig at bruge intimsæbe hver morgen og desuden sætte mit forbrug af hvidt sukker ned.

i kvindens underliv er der en svamp (naturligt) der hedder candida, hos nogle kvinder er den dog hyperaktiv og giver problemer, problemer der KAN forværres hvis man spiser meget hvidt sukker (også det skjulte), det har hjulpet meget for mig at gøre de to ting, selvom jeg stadig bøvler med det af og til

til dig. Det er så irriterende, og specielt når det komme ved mens. Jeg føler mig i hvert fald fuldstændig handlingslammet, for kan jo ikke gøre for, at jeg nu har menstruation. Dumme svamp.

Har forsøgt at bruge intimsæbe, men det tørrer desværre for meget ud, så det hele bare bliver værre i sidste ende - men tak.

Igen, ved ikke om jeg spiser så meget simpel kulhydrat, men det er da værd at kigge efter i krogene, om mit forbrug kan nedsættes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.