Jer der har ÆL-slim

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det var da så lidt! Det er jo derfor vi er her  

Jeg  alt hvad jeg kan for dig!  

Jeg fik desværre min mens dagen efter, så fjerde gang var heller ikke lykkens gang for mig.. Men så kan det jo være at femte gang er :-) Det kommer også til at passe med min tredie måned med udflådsmetoden, så forhåbentlig kan jeg gøre lige som dig (jeg kan dog godt nøjes med en enkelt i 1. omgang)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg fik desværre min mens dagen efter, så fjerde gang var heller ikke lykkens gang for mig.. Men så kan det jo være at femte gang er :-) Det kommer også til at passe med min tredie måned med udflådsmetoden, så forhåbentlig kan jeg gøre lige som dig (jeg kan dog godt nøjes med en enkelt i 1. omgang)

Øv altså!  for at det lykkedes næste gang

Hehe synes da også at du skal tage 2 Det er så hyggeligt

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Øv altså!  for at det lykkedes næste gang

Hehe synes da også at du skal tage 2 Det er så hyggeligt

Ja, jeg håber også det snart bliver min tur, men det sker jo, når det sker... *Vente, vente*
Ville ellers være fint, hvis det var snart, for så kunne jeg følges med min veninde, som har termin til sommer Men skulle jeg risikere at være nødt til at vente et stykke tid endnu, så er en forårs-/sommerbaby da heller ikke tosset! Jeg skulle da heller ikke brokke mig, hvis der var dobbelt op med det samme (så ville ventetiden ligesom også være retfærdiggjort), men bare jeg bliver gravid og får lov at forblive det i 30-40 uger, så er jeg egentlig ganske godt tilfreds

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Ja, jeg håber også det snart bliver min tur, men det sker jo, når det sker... *Vente, vente*
Ville ellers være fint, hvis det var snart, for så kunne jeg følges med min veninde, som har termin til sommer Men skulle jeg risikere at være nødt til at vente et stykke tid endnu, så er en forårs-/sommerbaby da heller ikke tosset! Jeg skulle da heller ikke brokke mig, hvis der var dobbelt op med det samme (så ville ventetiden ligesom også være retfærdiggjort), men bare jeg bliver gravid og får lov at forblive det i 30-40 uger, så er jeg egentlig ganske godt tilfreds

Ja det er nemlig rigtig  

Jeg  alt hvad jeg kan for dig! 

Anmeld

12. januar 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Godaften skønne piger!

Nu vil jeg gerne trække lidt på Jeres store erfaring. Jeg er anonym, da der ikke er nogen der skal vide noget om pb endnu.

Jeg har været på p-piller i 12 år, og har derfor ikke den store erindring om hvordan min mens forløb inden jeg startede på dem.
Jeg smed dem så for 2 1/2 måned siden. Første cyklus varede 5 uger, næste 4 uger. Fælles for begge var, at jeg havde hvad I andre beskriver som ÆL-slim 18 dage inden mens-start.
Nu er jeg 14 dage inde i min tredie cyklus, og synes jeg har oplevet lidt "stikken" bag navlen og lidt oppustethed, så tænkte det nok var ved at være igen, men stadig ingen ÆL-slim.

Mit spørgsmål til jer er nu, om I har ÆL-slim hver gang, eller om I jævnligt oplever ikke at få det lille forvarsel på ÆL?

Jeg ved godt, at jeg bare kunne købe en gang ÆL-tests og blive helt afklaret, men idet vi ikke har været igang længere til jeg helst trække den lidt og se om det ikke kommer uden for meget test og planlægning - jeg skal tids nok nå at blive utålmodig og få testet mig sønder og sammen

Hav en dejlig aften!

Havde været på pillen ligeså længe som dig da vi besluttede at starte pb... Smed pillerne og spejdede ihærdigt efter æl slim - der kom dog aldrig noget, så da det begyndte at murre i understellet ventede jeg på mens et par uger. Den kom dog aldrig - 9 mdr senere kom der dog en lille dreng :0) nu prøver vi igen, er på 2 cyklus. Ingen æl slim i sidste cyklus, men positiv æl test (spm jeg ikke synes er bøvlede)- orkede dog ikke at lege da det kom til stykket :0). For et par dage siden var der igen æl og denne gang med slim. Venter nu i spænding ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.