Godaften skønne piger!
Nu vil jeg gerne trække lidt på Jeres store erfaring. Jeg er anonym, da der ikke er nogen der skal vide noget om pb endnu.
Jeg har været på p-piller i 12 år, og har derfor ikke den store erindring om hvordan min mens forløb inden jeg startede på dem.
Jeg smed dem så for 2 1/2 måned siden. Første cyklus varede 5 uger, næste 4 uger. Fælles for begge var, at jeg havde hvad I andre beskriver som ÆL-slim 18 dage inden mens-start.
Nu er jeg 14 dage inde i min tredie cyklus, og synes jeg har oplevet lidt "stikken" bag navlen og lidt oppustethed, så tænkte det nok var ved at være igen, men stadig ingen ÆL-slim.
Mit spørgsmål til jer er nu, om I har ÆL-slim hver gang, eller om I jævnligt oplever ikke at få det lille forvarsel på ÆL?
Jeg ved godt, at jeg bare kunne købe en gang ÆL-tests og blive helt afklaret, men idet vi ikke har været igang længere til jeg helst trække den lidt og se om det ikke kommer uden for meget test og planlægning - jeg skal tids nok nå at blive utålmodig og få testet mig sønder og sammen

Hav en dejlig aften!
Anmeld