Jer der har ÆL-slim

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.092 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Anonym trådstarter

Godaften skønne piger!

Nu vil jeg gerne trække lidt på Jeres store erfaring. Jeg er anonym, da der ikke er nogen der skal vide noget om pb endnu.

Jeg har været på p-piller i 12 år, og har derfor ikke den store erindring om hvordan min mens forløb inden jeg startede på dem.
Jeg smed dem så for 2 1/2 måned siden. Første cyklus varede 5 uger, næste 4 uger. Fælles for begge var, at jeg havde hvad I andre beskriver som ÆL-slim 18 dage inden mens-start.
Nu er jeg 14 dage inde i min tredie cyklus, og synes jeg har oplevet lidt "stikken" bag navlen og lidt oppustethed, så tænkte det nok var ved at være igen, men stadig ingen ÆL-slim.

Mit spørgsmål til jer er nu, om I har ÆL-slim hver gang, eller om I jævnligt oplever ikke at få det lille forvarsel på ÆL?

Jeg ved godt, at jeg bare kunne købe en gang ÆL-tests og blive helt afklaret, men idet vi ikke har været igang længere til jeg helst trække den lidt og se om det ikke kommer uden for meget test og planlægning - jeg skal tids nok nå at blive utålmodig og få testet mig sønder og sammen

Hav en dejlig aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Godaften skønne piger!

Nu vil jeg gerne trække lidt på Jeres store erfaring. Jeg er anonym, da der ikke er nogen der skal vide noget om pb endnu.

Jeg har været på p-piller i 12 år, og har derfor ikke den store erindring om hvordan min mens forløb inden jeg startede på dem.
Jeg smed dem så for 2 1/2 måned siden. Første cyklus varede 5 uger, næste 4 uger. Fælles for begge var, at jeg havde hvad I andre beskriver som ÆL-slim 18 dage inden mens-start.
Nu er jeg 14 dage inde i min tredie cyklus, og synes jeg har oplevet lidt "stikken" bag navlen og lidt oppustethed, så tænkte det nok var ved at være igen, men stadig ingen ÆL-slim.

Mit spørgsmål til jer er nu, om I har ÆL-slim hver gang, eller om I jævnligt oplever ikke at få det lille forvarsel på ÆL?

Jeg ved godt, at jeg bare kunne købe en gang ÆL-tests og blive helt afklaret, men idet vi ikke har været igang længere til jeg helst trække den lidt og se om det ikke kommer uden for meget test og planlægning - jeg skal tids nok nå at blive utålmodig og få testet mig sønder og sammen

Hav en dejlig aften!

Nu jeg gravid men før ja vær månede havede jeg æl slim

Anmeld

13. november 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Godaften skønne piger!

Hav en dejlig aften!

Jeg havde ikke æl-slim i de første måneder efter jeg stoppede på p-piller. Hvert fald ikke så jeg lagde mærke til det Efter ca. 4 måneder uden p-piller, fik jeg æl-slim i alle mine cyklusser, men nogle gang mere end andre  

Jeg synes æl-test er noget bøvl, så jeg har benyttet mig af "udflåds-metoden"

Held og lykke med pb  

Anmeld

13. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Godaften skønne piger!

Hav en dejlig aften!

Jeg havde det ikke konsekvent hver gang, måske var det hver 3. gang jeg ikke havde det, og så var der ikke andre tegn. Blev gravid en måned med ÆL-slim Vi besluttede at starte dér i stedet for måneden efter, og så lykkedes lillebror på 14 dage, så det der slim er sgu noget smart noget  

Anmeld

13. november 2012

Miss Church

Frøken J. skriver:

Jeg havde det ikke konsekvent hver gang, måske var det hver 3. gang jeg ikke havde det, og så var der ikke andre tegn. Blev gravid en måned med ÆL-slim Vi besluttede at starte dér i stedet for måneden efter, og så lykkedes lillebror på 14 dage, så det der slim er sgu noget smart noget  

Ja det er virkelig smart Så der der bare ingen tvivl om at kroppen er klar 

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Nu jeg gravid men før ja vær månede havede jeg æl slim

Tak for svaret. Hvis jeg er som dig nå jeg jo bare væbne mig med tålmodighed og vente på at det dukker op

Anmeld

13. november 2012

Frøken J.

Miss Church skriver:

Ja det er virkelig smart Så der der bare ingen tvivl om at kroppen er klar 

Den er forunderlig den kvindekrop 

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg havde ikke æl-slim i de første måneder efter jeg stoppede på p-piller. Hvert fald ikke så jeg lagde mærke til det Efter ca. 4 måneder uden p-piller, fik jeg æl-slim i alle mine cyklusser, men nogle gang mere end andre  

Jeg synes æl-test er noget bøvl, så jeg har benyttet mig af "udflåds-metoden"

Held og lykke med pb  

Takker for svaret! Ja jeg synes også ÆL-tests lyder bøvlede og besværlige, så hvis jeg kan undgå dem så vil jeg gerne det! Kunne være jeg skulle Google den der 'udflådsmetode' en gang. Hvor længe brugte du ca på at få gevinst på den måde?

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Hihi, så vil jeg da se om jeg ikke kan gøre dig kunsten efter

Anmeld

13. november 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Takker for svaret! Ja jeg synes også ÆL-tests lyder bøvlede og besværlige, så hvis jeg kan undgå dem så vil jeg gerne det! Kunne være jeg skulle Google den der 'udflådsmetode' en gang. Hvor længe brugte du ca på at få gevinst på den måde?

Du kan læse om det her 

Det er meget nemmere synes jeg. Men der er jo forskelligt hvor meget udflåd man danner og hvor langt det sidder oppe, så måske er det ikke en god løsning for alle. 

Håber du kan bruge det

Vi fik gevinst i 3 cyklus vi forsøgte I den cyklus havde jeg rigtig meget æl-slim og der var ingen tvivl om at jeg havde ægløsning. Og det havde jeg, endda to gange, så nu venter vi tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.