Jer der har ÆL-slim

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Hihi, så vil jeg da se om jeg ikke kan gøre dig kunsten efter

Det synes jeg du skal, så skal du heller ikke ud i det med ÆL-teste! Hehe! God 'fornøjelse' 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Godaften skønne piger!

Nu vil jeg gerne trække lidt på Jeres store erfaring. Jeg er anonym, da der ikke er nogen der skal vide noget om pb endnu.

Jeg har været på p-piller i 12 år, og har derfor ikke den store erindring om hvordan min mens forløb inden jeg startede på dem.
Jeg smed dem så for 2 1/2 måned siden. Første cyklus varede 5 uger, næste 4 uger. Fælles for begge var, at jeg havde hvad I andre beskriver som ÆL-slim 18 dage inden mens-start.
Nu er jeg 14 dage inde i min tredie cyklus, og synes jeg har oplevet lidt "stikken" bag navlen og lidt oppustethed, så tænkte det nok var ved at være igen, men stadig ingen ÆL-slim.

Mit spørgsmål til jer er nu, om I har ÆL-slim hver gang, eller om I jævnligt oplever ikke at få det lille forvarsel på ÆL?

Jeg ved godt, at jeg bare kunne købe en gang ÆL-tests og blive helt afklaret, men idet vi ikke har været igang længere til jeg helst trække den lidt og se om det ikke kommer uden for meget test og planlægning - jeg skal tids nok nå at blive utålmodig og få testet mig sønder og sammen

Hav en dejlig aften!

Jeg får meget ÆL-slim og hver gang! Der er ingen tvivl.

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Du kan læse om det her 

Det er meget nemmere synes jeg. Men der er jo forskelligt hvor meget udflåd man danner og hvor langt det sidder oppe, så måske er det ikke en god løsning for alle. 

Håber du kan bruge det

Vi fik gevinst i 3 cyklus vi forsøgte I den cyklus havde jeg rigtig meget æl-slim og der var ingen tvivl om at jeg havde ægløsning. Og det havde jeg, endda to gange, så nu venter vi tvillinger

Ih tusind tak!
Det er en rigtig interessant artikel, nu glæder jeg mig helt til at få printet skemaet ud og komme i gang Så er der da også lidt at foretage sig i tiden op til ÆL, så jeg ikke får mig drevet helt til vanvid
Tror minsandten jeg er i lotion-perioden (uden dog at have andet end en "øjebliksundersøgelse" at basere mig på men så igen er jeg omkring midtvejs i cyklus så det passer vel ret godt), så mon ikke jeg skulle få lokket kæresten med ind under dynen snart?

Og forresten, stort tillykke med de to vidundere du bærer på

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg får meget ÆL-slim og hver gang! Der er ingen tvivl.

Heldige dig! Jeg arbejder med lidt mere moderate mængder tror jeg - og af hvad jeg har set indtil nu også kun ÆL-slim en enkelt dag..

Anmeld

13. november 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Ih tusind tak!
Det er en rigtig interessant artikel, nu glæder jeg mig helt til at få printet skemaet ud og komme i gang Så er der da også lidt at foretage sig i tiden op til ÆL, så jeg ikke får mig drevet helt til vanvid
Tror minsandten jeg er i lotion-perioden (uden dog at have andet end en "øjebliksundersøgelse" at basere mig på men så igen er jeg omkring midtvejs i cyklus så det passer vel ret godt), så mon ikke jeg skulle få lokket kæresten med ind under dynen snart?

Og forresten, stort tillykke med de to vidundere du bærer på

Det var så lidt! Jeg synes hvert fald selv at den var god at læse. 

Haha lotion-perioden   Jo så må det næsten snart være tid

Mange tak  
Håber at jeg også snart kan sige tillykke til jer! 

Anmeld

14. november 2012

MortilCilas

Heldige dig! Jeg arbejder med lidt mere moderate mængder tror jeg - og af hvad jeg har set indtil nu også kun ÆL-slim en enkelt dag..

Jeg har det mellem 3 og 5 dage, nogle gange længere tid.
Vil lige sige at før graviditeten havde jeg ingen ÆL-tegn

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det var så lidt! Jeg synes hvert fald selv at den var god at læse. 

Haha lotion-perioden   Jo så må det næsten snart være tid

Mange tak  
Håber at jeg også snart kan sige tillykke til jer! 

Hejsa

Lige en update og et tillægsspørgsmål herfra.
Nu har jeg arbejdet med udflådsmetoden i 1 1/2 måneds tid.
Venter mens på tirsdag, og til ventetiden har jeg lige et spørgsmål mere. Oplevede du nogle ændringer i udflåd efter ÆL i den måned hvor du blev gravid? Og i så fald hvordan ændrede det sig?

Jeg har ikke rigtig nogen ændringer synes jeg, og i øvrigt ingen symptomer overhovedet, så tvivler på der er gevinst denne gang heller, men indtil det modsatte er bevist har jeg lov at have et lillebitte håb

Generelt vil jeg høre fra alle, der har leget med udflådsmetoden, som er blevet gravide :-) Så kan jeg da lave lidt statistik indtil det endelig bliver min tur...

Anmeld

4. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hejsa

Lige en update og et tillægsspørgsmål herfra.
Nu har jeg arbejdet med udflådsmetoden i 1 1/2 måneds tid.
Venter mens på tirsdag, og til ventetiden har jeg lige et spørgsmål mere. Oplevede du nogle ændringer i udflåd efter ÆL i den måned hvor du blev gravid? Og i så fald hvordan ændrede det sig?

Jeg har ikke rigtig nogen ændringer synes jeg, og i øvrigt ingen symptomer overhovedet, så tvivler på der er gevinst denne gang heller, men indtil det modsatte er bevist har jeg lov at have et lillebitte håb

Generelt vil jeg høre fra alle, der har leget med udflådsmetoden, som er blevet gravide :-) Så kan jeg da lave lidt statistik indtil det endelig bliver min tur...

Hej  

Jeg havde øget udflåd lige op til jeg testede positiv. Det løb nærmest ud og føltes hele tiden som om jeg fik min mens. Ellers var der ingen ændring. 

Alt hvad jeg kan for at du kan teste positiv inden længe  

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hej  

Jeg havde øget udflåd lige op til jeg testede positiv. Det løb nærmest ud og føltes hele tiden som om jeg fik min mens. Ellers var der ingen ændring. 

Alt hvad jeg kan for at du kan teste positiv inden længe  

Søde Miss Church, tusind tak fordi du deler! :-)
Tror nu ikke den er der denne gang, men har stadig to dage at løbe på

Anmeld

6. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Søde Miss Church, tusind tak fordi du deler! :-)
Tror nu ikke den er der denne gang, men har stadig to dage at løbe på

Det var da så lidt! Det er jo derfor vi er her  

Jeg  alt hvad jeg kan for dig!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.