30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Lahn11 skriver:
Ja nu må jeg altså lige spørge , er det rigtigt at man får mere i kontanthjælp under graviditet 
Hvis ja, HVORFOR??? Man får da ikke flere udgifter bare fordi man bliver gravid ??
Synes virkelig ikke det er fair når dem på su, og dem med job ikke får nogen økonomisk hjælp når man bliver gravid ..
Spørger kun fordi at jeg på ingen måde kan se logikken ??
kan sagtens forstå det når babyen er født / barsel.. Men fra 12 graviditetsuge ?? Så meget mere bruger man altså ikke når man er gravid ... 
Det er kun hvis man er under 25 og derfor for den lave kontanthjælp. Og det synes jeg nu er helt i orden. Det er for at der kan købes babyudstyr, så det er sådan set til barnet og ikke moderen. Forhen kunne man få babypakker med stofbleer osv, det er afskaffet og i stedet må man selv ud og købe udstyr.
Det er ikke noget at blive harm over. Det er de fleste på kontanthjælp som lever på en sten og har ikke meget at gøre med.
Det har man heller ikke på su nej, men det er som kh noget der er midlertidigt, problemet er at der ikke findes alternativer til dem som ikke KAN arbejde men er for raske til pension.
Synes det er lidt træls at befolkningen bliver ved med at hakke på folk på kontanthjælp og tro de er forkælede, selvfølgeligt er det heldiggt vi har muligheden i vores land, og det ville alle, også du, synes er fantastisk hvis man pludselig stod uden arbejde og stod til at miste alt uden penge. Forstil dig hvordan vores land så ville se ud? Samfundet i helhed har bedre af kløften mellem rig og fattig ikke er større, og der er hjælp at hente, at ingen skal leve på gaden. Og hvis man er under 25 er det ligefør man er nød til det på kh. Så HURRA for højere ydelse til gravide under 25! 
Anmeld