Gløgg og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

M (:

Satans skriver:

Heller ikke her Bryder mig ikke om varm rødvin med müsli

Ad nej, men bryder mig nu heller ikke om hverken kold eller lunken rødvin (og det være sig med eller uden müsli!).. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Miss Kat

Kia2013 skriver:

Foreløbig har jeg forklaret folk at jeg ikke drikker, fordi vi prøver på at få børn og alkohol er jo heller ikke vildt godt når man prøver at blive gravid

... at man kan drikke mere gløgg er også bestemt et plus i øvrigt, det må være endnu en god grund til at lave den alkoholfri

There you go! Så er der jo ikke brug for flere forklaringer.

I guder, jeg sidder og får lyst til et krus glögg. 

Anmeld

13. november 2012

Miss Kat

There you go! Så er der jo ikke brug for flere forklaringer.

I guder, jeg sidder og får lyst til et krus glögg. 

Jeg tror faktisk det er lige før, jeg bliver nødt til at smide "baby-vil-ha'"-trumfen overfor min mand og opstøve noget alkoholfri glögg.

Anmeld

13. november 2012

M (:

Jeg tror faktisk det er lige før, jeg bliver nødt til at smide "baby-vil-ha'"-trumfen overfor min mand og opstøve noget alkoholfri glögg.

Anmeld

13. november 2012

Miss Kat

Argh du var for hurtig til at citere. Jeg nåede ikke at rette "kæreste" til "mand", før du svarede. Jeg er lige blevet gift og glemmer hele tiden at han nu skal omtales som min mand...

Anmeld

13. november 2012

M (:

Miss Kat skriver:

Argh du var for hurtig til at citere. Jeg nåede ikke at rette "kæreste" til "mand", før du svarede. Jeg er lige blevet gift og glemmer hele tiden at han nu skal omtales som min mand...

Tillykke med din nye titel! 

- og citeringen kan jeg da gøre noget ved! 

Anmeld

13. november 2012

Camilla30

Søbogård laver den mest fantastiske vinter-/juledrik der hedder 'Sjælevarmer' den er 100% alkoholfri og meget lækker. Den bruger vi ofte som et alternativ til gløgg også når der er nogen, som skal ud at køre bil osv. prøv det!  Hilsner fra Camilla. 

Anmeld

13. november 2012

Miss Kat

Tillykke med din nye titel! 

- og citeringen kan jeg da gøre noget ved! 

Haha nejnej skidt med det. Og mange tak!

Rettelse: Så så nu at du har ændret det, samt skrevet med fed. Haha. 

Anmeld

13. november 2012

MissMona

Der findes også sådan noget som æblegløgg hvis man ikke kan lide rødvin. Det smager fantastisk. Æblejuice. Kanelstang. stjerneanis. Nelliker. kardemommekapsel. ingefær. citron. smuttede mandler. rosiner hvis man kan lide det! Evt. et æble skåret i skiver/bidder så der er lidt ekstra smagsgiver og noget ekstra fyld at hælde i glassene. Den kan laves med alkohol = rom eller uden dvs. alkoholfri som efter min mening smager ligeså godt! Simrer i en gryde. i et stykke tid. fx en time.

Mmmmhhhh

Men være hurtig ude, krydderierne er en mangelvare på hylderne i december. (jeg forstår ikke at det kommer bag på dem hvert år)

Mh MissMona

Anmeld

13. november 2012

M (:

Miss Kat skriver:

Haha nejnej skidt med det. Og mange tak!

Rettelse: Så så nu at du har ændret det, samt skrevet med fed. Haha. 

Haha, det manglede da bare..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.