Forældremyndighed ?HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Anonym trådstarter

Bare fordi at jeg nødvendigvis ikk ønsker at tage beslutninger med ham i fællesskab, skal han vel stadig betale til det barn som er hans .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Anonym trådstarter

Nu er reglerne tilfældigvis sådan at lige meget hvad skal man betale til sit barn om man vil det eller ej . Det er ikk en regel jeg har lavet . Og hvis man vil nyde må man også yde .
Det er jo stadig hans barn der skal ha tøj på kroppen og mad i munden selvom han ikke har del i forældremyndigheden .

Anmeld

13. november 2012

FruK

At du ikke ønsker at tage beslutninger sammen med ham, vil STFV så vidt jeg ved ikke se som en tungtvejende grund.

I har lavet et barn sammen og så er man nødt til at kunne nogle ting sammen og sluge nogle kamler - ellers er det mest synd for barnet. Og i den forbindelse har det intet som helst at sige, om I har fælles forældremyndighed.

Faktisk er det få ting I skal kunne blive enige om med fælles:
http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4675

Selvfølgelig skal han betale, det er der vist ingen der bestrider.
Jeg synes bare at du mangler et godt argument for hvorfor I ikke skulle kunne have fælles forældremyndighed. Om du vil søge om det er jo op til dig - uanset hvad andre synes. Men jeg tror at du risikerer at optrappe jeres konfliktniveau med den indstilling. Og det går ud iver jeres barn.

Anmeld

13. november 2012

kesuh

Anonym skriver:

ALLE skal betale børnebidrag, OGSÅ ham .

Nope... 7/7 er af en anden ordning, men nok om det..

Lige nu lyder det hele som en stor konflikt og jeg vil give FruK ret i det hun siger, men stadig.. Cool down. Alting løser sig i sidste ende.

Du siger også når man skal nyde og så skal man også nyde, men hvis valg var det at få et barn? Altså jeg vil ikke dømme jer eller noget, men at blive gravid efter at have kendt en ca 1,5 måned er altså lige tidligt nok må jeg sige.

Nok om det, men håber bare i finder ud af det og ikke ryger i for stort slagsmål omkring retten til barnet, fordi selv små børn kan altså godt mærke når der er noget galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.