Jeg ønsker helt bestemt at min søn skal se sin far og få et godt forhold til ham når han kommer til verden , men jeg ønsker ikke at han skal komme i klemme i vores problemer og det er jeg bekymret for kommer til at ske hvis vi får fælles forældremyndighed 
Ja undskyld jeg siger det, men de to ting harmonere ikke rigtig så godt sammen.
Jeg ønsker helt bestemt at min søn skal se sin far og få et godt forhold til ham når han kommer til verden.
og samtidig så siger du->
men jeg ønsker ikke at han skal komme i klemme i vores problemer og det er jeg bekymret for kommer til at ske hvis vi får fælles forældremyndighed
Du vil ikke kunne undgå konflikter med den indstilling til tingene ihvertfald.
Uanset hvad, så vil der altid komme små konflikter hen af vejen. Forstå mig ret her, men jeg kunne forestille mig at din daværende "kæreste" er bange for at du vil nægte al samvær for ham og det eneste han ser er et børnebidrag som flyver ud af vinduet til noget som han aldrig får at se??
Jeg forstår ham udemærket med fællesforældremyndighed, men hvis du får bopælen, så har du jo det meste og skulle have sagt alligevel?? Han får bare retten til samvær.
At han ligefrem melder ud at han gerne vil være far til barnet er sgu da kun et stort plus! Det var da værre hvis han sagde du kunne rende og hoppe..
Så hiv lige i bremsen og kig lige så stille på tingene, at få fælles betyder ikke i behøver at bo sammen under samme tag?? Jeg har fælles med min eks og 7/7, vi bor ikke under samme tag og kan samarbejde selv om vi har haft vores konflikter.
Det så min mening
-> Husk at samvær skal i jo blive enige om ellers må i igennem noget forhandlig, hvilke typer form for samvær det skal være, mødrehjælpen(forældrehjælpen) eller sfv. Vælg selv.. og husk alting skal på papir
Anmeld