Anonym skriver:
Tusind tak
Nu det er lidt på afstand må jeg også forsvare ham og sige, at han er meget forstående ellers overfor at jeg fx er SINDSSYGT træt hele tiden, har de bækkenproblemer og andre ting, men der er nogle steder hvor det halter, og det skal han helt klart stramme op på. Og jeg synes den der med afleveringen er rimelig stor, for det er jo bare ren dovenskab, at han ikke lige "orker" sætte barnet af på vej på arbejde. Kunne godt forstå det, hvis det var sådan at vores barn blev vildt ked af at blive afleveret, for det er jo aldrig rart at være skurken, men det er ikke tilfældet. Så han må liiiige stramme sig an her! Og være forberedt på, hvor hårdt det faktisk bliver, når vi pludselig har to
Så kan vi ikke skiftes til at sove længe i weekenden og den slags luksus, for så skal vi have styr på én hver, indtil de er gamle nok til at man kan tage morgenen med dem begge på én gang 
Din kæreste lyder rigtig dejlig!
Det her er sådan et godt sted at få raset af en gang imellem, så man ikke overfalder kæresten når han kommer hjem, men måske er faldet lidt ned og kan få sagt tingene på en god måde

Jeg ved godt, at han ikke altid er en røv, for så var du jo forhåbentlig ikke sammen med ham

jeg tror godt jeg ved, hvem du er, og ved godt, at det er hårdt til tider for jer begge to...
Jeg håber du kan få sagt til kæresten, hvor meget det faktisk betyder for din hverdag, hvis han afleverer, mon ikke han så godt kan se, at det er fjollet, at han ikke bare afleverer

Jeg har den mest fantastiske kæreste

han er den allerbedste for mig og jeg glæder mig over, at det er ham der skal være far til vores barn

men altså alt er jo ikke rosenrødt og vi har da også til tider vores uenigheder, men sådan skal det jo være, ellers er der vist en, der bider alting i sig!