synes han er en nar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Anonym trådstarter

jeg synes min kæreste er så mega smålig. hver gang jeg spørger om han vil aflevere vores barn på et år i vuggestuen, skal han blive irritere og modargumentere! i stedet for at gøre det med et smil, det er da en del af at være forældre! og så passer det endda perfekt, for vuggestuen ligger lige på vejen til arbejde, og tidspunktet passer perfekt med hans mødetid kl 9.

jeg henter HVER dag, og afleverer hver anden dag, så hvis vi absolut ser sådan på det er jeg af sted 7 gange om ugen og ham max 3. ikke at jeg synes det skal gå op i tal!

jeg er gravid og har noget med mit bækken, så de dage jeg skal både hente og bringe bliver jeg SÅ ødelagt i mit bækken.

fra jeg er 32 uger henne skal jeg aflevere og hente HVER dag fordi han skal i praktik udenbys. og fra vores nyfødte er 2 uger og hans barsel er slut skal jeg igen aflevere og bringe HVER dag med et lille spædbarn på armen.

så fuck jeg synes det er egoistisk han skal gøre det til et problem at aflevere. var han kærlig, tilbød han at gøre det oftere, ikke sjældnere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Dot D

Jeg synes godt, du med god vilje, kan fortælle ham, at sådan er det bare.

Ikke at kunne tage sit barn med på vejen, når han skal møde klokken 9, sådan et fjols, ja undskyld mit franske. Jeg kunne forstå det, hvis han mødte klokken 6 og skulle meget tidligere op for at gøre den lille klar..

Afsted med ham - hver morgen, det mangler da bare

Anmeld

13. november 2012

miig1989

Dot D skriver:

Jeg synes godt, du med god vilje, kan fortælle ham, at sådan er det bare.

Ikke at kunne tage sit barn med på vejen, når han skal møde klokken 9, sådan et fjols, ja undskyld mit franske. Jeg kunne forstå det, hvis han mødte klokken 6 og skulle meget tidligere op for at gøre den lille klar..

Afsted med ham - hver morgen, det mangler da bare

Anmeld

13. november 2012

TeamRocket

Jeg synes også han lyder som en nar :-S

Anmeld

13. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Må ærligt indrømme, og nu bliver jeg sikkert upopulær - men jeg kan ikke se problemet, ift når den bette er kommet til verdenen og din kæreste begynder at arbejde. 

Så får den bette da en formiddagslur i barnevognen. Om ikk andet, så kunne din kæreste give den store morgenmad, så det ikke skulle hænge på din skulder - men at skulle aflevere, ville jeg personligt ikke have noget problem med. Så får man (næsten) alene tid med den store, fordi den bette sover (forhåbentligt), det må da være skønt for den store. At ens mor, har tid til en. Prikker nok lidt til dig, det er ikke i ond mening!

Kan godt se dit problem nu, ingen tvivl - din kæreste må lige vise sig som en mand og tænke lidt på dig og dit helbred - også når han skal i praktik, det er der ingen tvivl om. Hvem ved? Du kan jo risikere at blive sengeliggende, og det passer nok ikke så godt ind i hans plan, vel? 

Tag en go' snak med ham - fortæl ham hvordan DU har det

Anmeld

13. november 2012

Troldemommi

Tror lige din mand mangler en bog der hedder, sådan er det at være far

Min mand ville have sig en kone der lignede en hønserøv konstant hvis han opførte sig sådan

Monica

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Må ærligt indrømme, og nu bliver jeg sikkert upopulær - men jeg kan ikke se problemet, ift når den bette er kommet til verdenen og din kæreste begynder at arbejde. 

Så får den bette da en formiddagslur i barnevognen. Om ikk andet, så kunne din kæreste give den store morgenmad, så det ikke skulle hænge på din skulder - men at skulle aflevere, ville jeg personligt ikke have noget problem med. Så får man (næsten) alene tid med den store, fordi den bette sover (forhåbentligt), det må da være skønt for den store. At ens mor, har tid til en. Prikker nok lidt til dig, det er ikke i ond mening!

Kan godt se dit problem nu, ingen tvivl - din kæreste må lige vise sig som en mand og tænke lidt på dig og dit helbred - også når han skal i praktik, det er der ingen tvivl om. Hvem ved? Du kan jo risikere at blive sengeliggende, og det passer nok ikke så godt ind i hans plan, vel? 

Tag en go' snak med ham - fortæl ham hvordan DU har det

Jeg har da ingen steder givet udtryk for, at jeg synes han er en nar, fordi jeg skal hente/bringe selv den sidste tid og den første tid med barnet. Jeg synes det er dejligt, at han har fået sin drømmepraktik.. Pointen var bare, at når jeg nu kommer til at skulle gøre dét, er det mindste han kunne gøre at aflevere vores barn det par gange om ugen uden at gøre et stort nummer ud af det. Især når jeg har bækkensmerter.

Og så lyder det jo også rigtig fint det der med at så kan den mindste få en lille lur, men lige en sidenote, havde vores første slem kolik og sov stort set ikke om dagen, så jeg er selvfølgelig også rigtig nervøs for, om det bliver det samme show, for så bliver det stressende at gøre den store klar, sørge for den lille og ud af døren med dem begge. Det er ikke lige en faktor i forhold til den her situation, men vil bare lige påpege det ikke nødvendigvis er rosenrødt

Men tak for dit svar

Anmeld

13. november 2012

NinaNymannMadsen

giv ham et ultimatum.

det kan ikke passe du skal slide sig selv så meget og det kan ikke passe han skal brokke sig så meget. i er 2 om jeres børn og derfor også 2 til at aflevere og hente.

har haft samme problem med min. han nægter at aflevere og hente da vi skal med bus og de busser gider han ikke ja det er det han siger. så kender det godt. dog er det blevet bedre, nu vælger han bare at holde den bette hjemme de dage jeg ber ham om at aflevere hende fordi han stadig ikke gider busserne.

vi har 2 og de går i hver deres ende af byen, og det er ikke til diskution at skifte dagpleje (det er den der ligger længest væk) jeg går i skole lige over for hvor vi bor og den store i børnehave 500 meter fra skolen. men alligevel skal jeg afsted kl 07:12 med bussen for at aflevere den bette og så skynde mig tilbage for at nå busserne tilbage til skolen. han vil ikke aflevere selvom han godt kan se det er unfair at jeg skal så langt når jeg bare skal i skole på den anden side af vejen og kunne aflevere den store inden i stedet for at skulle afsted 1 time før jeg skal møde.

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

NinaNymannMadsen skriver:

giv ham et ultimatum.

det kan ikke passe du skal slide sig selv så meget og det kan ikke passe han skal brokke sig så meget. i er 2 om jeres børn og derfor også 2 til at aflevere og hente.

har haft samme problem med min. han nægter at aflevere og hente da vi skal med bus og de busser gider han ikke ja det er det han siger. så kender det godt. dog er det blevet bedre, nu vælger han bare at holde den bette hjemme de dage jeg ber ham om at aflevere hende fordi han stadig ikke gider busserne.

vi har 2 og de går i hver deres ende af byen, og det er ikke til diskution at skifte dagpleje (det er den der ligger længest væk) jeg går i skole lige over for hvor vi bor og den store i børnehave 500 meter fra skolen. men alligevel skal jeg afsted kl 07:12 med bussen for at aflevere den bette og så skynde mig tilbage for at nå busserne tilbage til skolen. han vil ikke aflevere selvom han godt kan se det er unfair at jeg skal så langt når jeg bare skal i skole på den anden side af vejen og kunne aflevere den store inden i stedet for at skulle afsted 1 time før jeg skal møde.

Hvad for et ultimatum tænker du? For jeg har ikke lyst til at true med bål og brand, for lige bortset fra det, er han en fantastisk kæreste og far.. Han tænker bare med røven i nogen situationer

Anmeld

13. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Jeg har da ingen steder givet udtryk for, at jeg synes han er en nar, fordi jeg skal hente/bringe selv den sidste tid og den første tid med barnet. Jeg synes det er dejligt, at han har fået sin drømmepraktik.. Pointen var bare, at når jeg nu kommer til at skulle gøre dét, er det mindste han kunne gøre at aflevere vores barn det par gange om ugen uden at gøre et stort nummer ud af det. Især når jeg har bækkensmerter.

Og så lyder det jo også rigtig fint det der med at så kan den mindste få en lille lur, men lige en sidenote, havde vores første slem kolik og sov stort set ikke om dagen, så jeg er selvfølgelig også rigtig nervøs for, om det bliver det samme show, for så bliver det stressende at gøre den store klar, sørge for den lille og ud af døren med dem begge. Det er ikke lige en faktor i forhold til den her situation, men vil bare lige påpege det ikke nødvendigvis er rosenrødt

Men tak for dit svar

Altså, vil sige uanset om hvad - om han er i praktik eller ej, burde det være en 'selvfølgelighed' at han bringer OG henter, pga. dine bækkensmerter. Det ville jeg have forventet af min kæreste, hvis det var aktuelt og en mulighed. 

Men vil give dig ret - har nok misforstået det du skrev  

Haha, nej - intet er som man forventer det, det kan vi godt blive enige om ! Forstår godt, at du er nervøs for, at den bette også har kolik. Forvent det værste og håb på det bedste krydser fingre for at den bette ikke får kolik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.