Ønskebarnet12 skriver:
Her på tirsdag er min søn allerede 3 uger, hold (kæft) det gået stærkt, han er mors lille guldklump! Vi har et problem at han ligger i mig og min mands seng, imens min mand lægger sig i stuen. Problemet er at han overhovedet ikke gider at hverken sove i sin egen seng eller i vores, han vil kun ligge på mit skød eller mave.. Hvordan får jeg ham til at sove i sin egen seng så stakkels farmand kan komme op til mig og sove igen :-p
Vores datter lå op ad mig i 1 1/2 år, og vi fik mange advarsler om at hu aldrig lærte at sove selv. Så en dag fik hun sit eget værelse og en seng at sove i. Jeg lagde hende ind i sengen og sagde godnat, og gik ud. Så stod jeg uden for døren, fordi jeg var helt sikker på at efter 10 sek. Ville hun græde. Det gjorde hun ikke! Jeg forstod ingenting, og gik ind for at se til hende. ( hun var nok blevet kvaltsiden hun ikke græd og kaldte på mig, alle havde jo sagt det belv en kamp at få hende til at sove selv. Men hov! Der lå hun og sov! nå, begynderheld tænkte jeg. Men efter at jeg hver aften i en uge havde stået uden for døren og ventet på hun græd, og hver gang, var hun bare faldet i søvn selv, ja, så droppede jeg at stå bag døren. Nu er hun 4 år, og det kan tælles på fingerne hvor mange gange vi har haft problemer med atfå hende til at sove. Det er så fedt!!! Så det gik altså ekstremt nemt også selvom hun ar vænnet til at blive ammet i søvn og sove op af mor :-)
Anmeld