Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metski83 skriver: Tak for det, krydser også fingre for dig Hvorfor skal du først have taget BP en uge efter forventet mens ?
Tak for det, krydser også fingre for dig
Hvorfor skal du først have taget BP en uge efter forventet mens ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Fordi bp tages 14 dage efter jeg har fået lagt æg op.. har været igennem ICSI..
Fordi bp tages 14 dage efter jeg har fået lagt æg op.. har været igennem ICSI..
Okay på den måde, så er jeg med.
Krydser fingre
Nettemor skriver: Årh jeg håber virkelig at din mens ikke dukker op!
Årh jeg håber virkelig at din mens ikke dukker op!
Tusinde tak. Den skal bare blive helt væk.
metski83 skriver: Det tror jeg også at jeg vil være. Vil være så bange for, at når det langt om længe er lykkedes, at der så skulle være noget galt.
Det tror jeg også at jeg vil være. Vil være så bange for, at når det langt om længe er lykkedes, at der så skulle være noget galt.
tarkoflen skriver: Præcis sådan jeg har det! Man ville ikke kunne bære det, hvis der var noget galt!
Præcis sådan jeg har det! Man ville ikke kunne bære det, hvis der var noget galt!
Pu ha, nej for pokker.
metski83 skriver: Okay på den måde, så er jeg med. Krydser fingre
metski83 skriver: Pu ha, nej for pokker.
tarkoflen skriver: Men det er der ikke, og nu sætter jeres lille guldæg sig forhåbentlig også fast og vokser sig stort og stærkt
Men det er der ikke, og nu sætter jeres lille guldæg sig forhåbentlig også fast og vokser sig stort og stærkt
Det lader det desværre ikke til. Mens er vist kommet.
metski83 skriver: Det lader det desværre ikke til. Mens er vist kommet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128