Jeg vil IKKE have mens.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.783 visninger
76 svar
0 synes godt om
11. november 2012

metski83

.... Nej det vil jeg altså ikke.

Blev insimineret onsdag d. 29. Oktober, så lige nu venter jeg med spænding og nervøsitet.

Normalt skulle min mens komme idag, men den er ikke dukket op. Men det kan jo nok godt være lidt anderledes med alt det ekstra hormon jeg har sprøjtet i kroppen i denne cyklus. Er det ikke rigtigt ?

I morgen er det 14 dage siden jeg tog ÆL sprøjten, så jeg har fået at vide jeg først må teste onsdag, for at være helt sikker på den er ude er kroppen.

Men de fleste af jer, kender nok den nervepirrende spænding, som jeg sidder med lige nu. Det er faktisk slet ikke sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Muffin_girl

metski83 skriver:

Blev insimineret onsdag d. 29. Oktober, så lige nu venter jeg med spænding og nervøsitet.

Normalt skulle min mens komme idag, men den er ikke dukket op. Men det kan jo nok godt være lidt anderledes med alt det ekstra hormon jeg har sprøjtet i kroppen i denne cyklus. Er det ikke rigtigt ?

I morgen er det 14 dage siden jeg tog ÆL sprøjten, så jeg har fået at vide jeg først må teste onsdag, for at være helt sikker på den er ude er kroppen.

Men de fleste af jer, kender nok den nervepirrende spænding, som jeg sidder med lige nu. Det er faktisk slet ikke sjovt.

Puha sikken da en omgang... 

Jeg krydser sådan fingre for dig.. 

Anmeld

11. november 2012

Kris89

11. november 2012

metski83

AalborgPigen skriver:

Puha sikken da en omgang... 

Jeg krydser sådan fingre for dig.. 

Tak for det

Så håber jeg endnu engang at det hjælper

Anmeld

11. november 2012

metski83

Kris89 skriver:

Tak skal du have

Anmeld

11. november 2012

nielsen80

Den har bare at blive væk de næste mange måneder.

Anmeld

11. november 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Den har bare at blive væk de næste mange måneder.

Årh ja det ville være fantastisk. Det håber jeg virkelig.

Jeg kan slet ikke overskue at det skulle komme. Både fordi jeg ville blive ked af det, og fordi jeg så skal opereres.

Anmeld

11. november 2012

nielsen80

metski83 skriver:

Årh ja det ville være fantastisk. Det håber jeg virkelig.

Jeg kan slet ikke overskue at det skulle komme. Både fordi jeg ville blive ked af det, og fordi jeg så skal opereres.

Uanset hvad, skal det nok gå søde! Din fremtidige baby er meget heldig at have en mor, der allerede inden den er kommet til verden, går gennem ild og vand for den.

Anmeld

11. november 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Uanset hvad, skal det nok gå søde! Din fremtidige baby er meget heldig at have en mor, der allerede inden den er kommet til verden, går gennem ild og vand for den.

Hvor er du sød, TAK 

Det er ord der varmer, sidder lige med en lille tåre i øjenkrogen. Det at blive kaldt mor, er meget store ord for mig. Men et dejligt ord, som jeg glæder mig enormt til at skulle kaldes.

Anmeld

11. november 2012

Miss BananaHammock

metski83 skriver:

Er det klinikken der har sagt du skal vente til onsdag? mener jeg har hørt at det bare er 12 dage efter man har taget sprøjten at man kan være sikker på resultatet, men kommer selvfølgelig helt i tvivl nu.

Ihvertfald alt hvad jeg kan for at du på onsdag får 2 fine sande streger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.