Jeg vil IKKE have mens.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Miss BananaHammock

metski83 skriver:

Det er først 14 dage siden jeg blev insimeneret på onsdag, men jeg plejer altid at få mens, med 4 ugers mellemrum.Så det ville være i dag. Men ellers først onsdag, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal regne med.

Jeg har altid en masse tegn op til mens, så tør ikke tro på at de tegn jeg har, ikke bare er fordi jeg skal have mens.

En ting der dog er anderledes denne gang, er at jeg let bliver irritabel, det plejer jeg ikke op til mens.

ihhh det er spændende - nervepirrende og spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

metski83

Miss BananaHammock skriver:

ihhh det er spændende - nervepirrende og spændende

Meget

Det er til at blive helt tosset i hovedet af

Anmeld

11. november 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Sprøjten kan være i kroppen i 14 dage,og man har først test dag 14 dage efter IUI. 

Anmeld

11. november 2012

metski83

mea skriver:

Sprøjten kan være i kroppen i 14 dage,og man har først test dag 14 dage efter IUI. 

Det er også det jeg har fået at vide på klinikken.

Jeg plejer at få mens med 4 ugers mellemrum, dvs. det skulle komme i dag.

Men jeg ved godt at jeg først kan teste på onsdag 14 dage efter.

Anmeld

11. november 2012

Putomanen

Alle de hormoner vi får ved behandling kan godt ændre kroppen en del. Jge håber, at fru rød holder sig langt væk, og at du får en positiv test på onsdag.

Jeg kender desværre alt for godt til ventetiden, den er virkelig ulidelig. Jeg håber ikke, at den går alt for langsom for dig...

Anmeld

11. november 2012

metski83

Putomanen skriver:

Alle de hormoner vi får ved behandling kan godt ændre kroppen en del. Jge håber, at fru rød holder sig langt væk, og at du får en positiv test på onsdag.

Jeg kender desværre alt for godt til ventetiden, den er virkelig ulidelig. Jeg håber ikke, at den går alt for langsom for dig...

Tusinde tak. Ja det skal bare holde sig helt væk.

Onsdag skulle jo gerne blive en stor dag for os begge

Men ja, ventetiden er så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Så vidt jeg ved, så er det hovedsagligt crinone der kan forsinke mens, har hørt fra flere, at de har fået mens før forventet, når de ikke har været på crinone...

Jeg alt hvad jeg kan! Jeg kan så tydeligt huske ventetiden til bp og jeg turde heller ikke teste, så det er faktisk resulteret i, at jeg ikke har set de to streger selv, har "kun" fået svar på bp og det var fint for os

Anmeld

11. november 2012

Frk-Lotusblomst

Xxxxxxxxx .
Så har jeg mere at glæde mig til/vente spændt på til på onsdag...

Anmeld

11. november 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Så vidt jeg ved, så er det hovedsagligt crinone der kan forsinke mens, har hørt fra flere, at de har fået mens før forventet, når de ikke har været på crinone...

Jeg alt hvad jeg kan! Jeg kan så tydeligt huske ventetiden til bp og jeg turde heller ikke teste, så det er faktisk resulteret i, at jeg ikke har set de to streger selv, har "kun" fået svar på bp og det var fint for os

Jeg har ikke fået Crinone, da det jo "bare" er insimenering.

Men håber ikke at de hormoner jeg har fået er det der forsinker det, men mon dog.

Sidste måned gik jeg dog også en dag over tid, håber ikke det er det igen.

Tak for de krydsede fingre, håber de hjælper

Jeg skal ikke have taget blodprøve, men bare teste almindeligt, og så derefter kontakte klinikken Om de så tager blodprøve der efter ved jeg faktisk ikke.

Jeg ved at jeg skal scannes i uge 7, hvis den er der. For at se om graviditeten er i livmoderen og om der er mere end en

Anmeld

11. november 2012

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

Xxxxxxxxx .
Så har jeg mere at glæde mig til/vente spændt på til på onsdag...

Hvor er du sød, tak

Skal der ske mere spændende på onsdag ?

Hvordan går det med prinsessen i maven ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.