R så ked -men ku mærke der var noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Faith

Jeg tror jeg ville spørge ham om han elsker dig og er villig til at finde en løsning på problemet. Er kærligheden der ikke, ja så er sexlivet jo ret ligegyldigt.

Pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Ca 19 mdr .. Han har før tændt på mig - men hvor jeg ikk var "klar" til det igen .. (Hvis man kan sige det sådan)

Tror du han blev så såret over at du ikke var klar at han kører en form for payback ???

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Jeg tror jeg ville spørge ham om han elsker dig og er villig til at finde en løsning på problemet. Er kærligheden der ikke, ja så er sexlivet jo ret ligegyldigt.

Pøj pøj

Synes selv det svært for vi har før prøvet at finde en løsning - men vi har endnu fundet den ..

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Tror du han blev så såret over at du ikke var klar at han kører en form for payback ???

Eller så har han en anden - for han viser dog ikk ret meget kærlighed ..

Anmeld

11. november 2012

henh01

Jeg kan ikke se nogen grund til at fortsætte et forhold hvor ens mand ser sådan på en.

Jeg ville aldrig bare lukke øjenen for hvis min kæreste ikke tændte på mig.

Håber det bedste for dig

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg kan ikke se nogen grund til at fortsætte et forhold hvor ens mand ser sådan på en.

Håber det bedste for dig

Synes bare det r svært at komme ud af et forhold hvor man har bundet sig så meget ..

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jamen åh det er bestemt ikke sjovt at sidde i. 

Håber virkelig i kan få redt trådene ud, inden i brænder helt ud... 

Puha det r SMADDER HÅRDT !
Det viser sig for at han har gået længe og tænkt over hvordan han sku fortælle at han ikke vil forholdet mere og han ikke har følelser mere
Kan SLET ikk finde ud af hvad jeg skal gøre eller stille op - da det hele kommer som et chok !

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Håber det bedste for dig

Det viser sig for at han har gået og tænkt over det i et stykke tid.. Og igår siger han - " kan du huske den gang vi fandt sammen, der blev vi enige om at når vi fik lyst til andet/andre skulle vi slutte forholdet først" .. Så kan det hvis ikke meldes tyderligere ud..

Anmeld

12. november 2012

henh01

Anonym skriver:

Synes bare det r svært at komme ud af et forhold hvor man har bundet sig så meget ..

Ja det er det også, men må være mindst ligeså svært at lukke øjnene for det og håbe på at det ændrer sig.. Hvad vil det ikke gøre ved dig og dit selværd? Husk du er dig selv nærmest.

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ja det er det også, men må være mindst ligeså svært at lukke øjnene for det og håbe på at det ændrer sig.. Hvad vil det ikke gøre ved dig og dit selværd? Husk du er dig selv nærmest.

Ja det vil pine mig at tænke på det hele tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.