R så ked -men ku mærke der var noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.152 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anonym trådstarter

- vi har et barn sammen - købt hus sammen - stået sammen i en udsendelse OG det har ikke altid være lutter og lagkage ..
Sexen har ikke været der i MANGE mdr - men min lyst r begyndt at komme tilbage ..
Har så begyndt at gi det til udtryk og feks hele weekenden lagt op med heftige kys og spurgt om han vil med i bad.. Men nej ..
Han får så i en sms sagt at han ikke tænder seksuelt på mig mere og derfor r det svært at komme igang med sexen igen?
Er så ked da det kommer som et chok at det var DERFOR ..
Men det fortæller jo lige pludselig så mange ting..

What to do?!

Er ked og rystet - ( at det r virkeligheden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Lady Marion <3

Fy for søren  det er en grim besked at få . Hvor gammelt er jeres barn ??    Nogle mænd tænder ikke på konen noget tid efter fødslen , det manden "har været igennem" under fødslen kan være barskt og der kan gå noget tid før han igen vil se kvinde kroppen som noget sexuelt og ikke en fødemaskine    Har du overvejeet at tage en snak med ham ??

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Øv det var da virkelig en hård besked at få smidt i hovedet

Jeg tror jeg ville prøve noget sexolog eller parterapi for at få det på ret køl!

Har han en grund til, at han ikke tænder på dig længere? Der må jo ligesom være et eller andet....

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Fy for søren  det er en grim besked at få . Hvor gammelt er jeres barn ??   Nogle mænd tænder ikke på konen noget tid efter fødslen , det manden "har været igennem" under fødslen kan være barskt og der kan gå noget tid før han igen vil se kvinde kroppen som noget sexuelt og ikke en fødemaskine   Har du overvejeet at tage en snak med ham ??

Ca 19 mdr .. Han har før tændt på mig - men hvor jeg ikk var "klar" til det igen .. (Hvis man kan sige det sådan)

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Øv det var da virkelig en hård besked at få smidt i hovedet

Jeg tror jeg ville prøve noget sexolog eller parterapi for at få det på ret køl!

Har han en grund til, at han ikke tænder på dig længere? Der må jo ligesom være et eller andet....

Han kan ikke sige hvad det r - kun at han ikk gør det ..
Nok fordi vi ikk har haft sex i mange mdr!!

Anmeld

11. november 2012

DitteFisk

Hmm, rigtig øv situation Og jeg kan forstå hvis det må have givet dig et knæk på selvtilliden også - det kan dårligt undgås som kvinde, hvis man fik at vide at manden ikke tænder på én. Men du skal tænke ved dig selv at du jo stadig er dig, som dengang han faktisk tændte på dig, så det skal bare lige vækkes igen! 

Prøv evt. at fyre lidt op under ham. Gør lidt ekstra ud af dig selv - køb noget nyt tøj, som du ved han kan lide og gerne også noget nyt lingeri, som du kan give ham et lille glimt af  

Lad ham også vide, at du synes han er fræk og lækker. 

Giv ham et ekstra kys her og der og smil lidt ekstra til ham der er ikke noget mere frækt, end en glad of selvsikker person. 

Held og lykke. Håber i finder gnisten. 

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Hmm, rigtig øv situation Og jeg kan forstå hvis det må have givet dig et knæk på selvtilliden også - det kan dårligt undgås som kvinde, hvis man fik at vide at manden ikke tænder på én. Men du skal tænke ved dig selv at du jo stadig er dig, som dengang han faktisk tændte på dig, så det skal bare lige vækkes igen! 

Prøv evt. at fyre lidt op under ham. Gør lidt ekstra ud af dig selv - køb noget nyt tøj, som du ved han kan lide og gerne også noget nyt lingeri, som du kan give ham et lille glimt af  

Lad ham også vide, at du synes han er fræk og lækker. 

Giv ham et ekstra kys her og der og smil lidt ekstra til ham der er ikke noget mere frækt, end en glad of selvsikker person. 

Held og lykke. Håber i finder gnisten. 

Det nogen rigtig gode ideer du giver
Men ærligt ved jeg faktisk ikk om det er en undskyldning for at slå op - da vi har været så meget igennem på kort tid..

Efterfølgende synes han heller ikk at han r lykkelige..
Så nu sidder vi i en bil på vej hjem fra weekend og siger ikke en lyd..

Anmeld

11. november 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Det nogen rigtig gode ideer du giver
Men ærligt ved jeg faktisk ikk om det er en undskyldning for at slå op - da vi har været så meget igennem på kort tid..

Efterfølgende synes han heller ikk at han r lykkelige..
Så nu sidder vi i en bil på vej hjem fra weekend og siger ikke en lyd..

Det er nok nogle lidt andre grunde der ligger til hans manglende sexlyst så :/ 

I er nok nødt til at få snakket ud om, om i begge er lige opsatte på at få tingene til at fungere og hvor langt i er villige til at gå for at det skal lykkes. Evt. parterapi. Får i det bedre med hinanden, så får i det sikkert også bedre sexuelt. 

Jeg ville gøre mig selv sikker på, at han også ønsker forholdet, og hvis han så viser sig at ønske det som du vil, så skal i begge være indstillede på at gøre en indsats. 

Jeg ville foreslå, at i tager jer tid til at gå på dates med hinanden igen - sådan starte rigtig på en frisk. Sidde med stearinlys imellem jer og lade være med at snakke om dagligdagsting eller noget der relaterer sig til jeres barn. Måske fremtidsønsker eller drømme. Prøve at finde hinanden igen  
Både nogle romantiske dates men også "dates" hvor i gør noget sammen - evt. noget som han er god til - det er altid godt for en mand at kunne vise sin dame hvad han kan og måske får han endda lov at lære dig noget - det er guld for mange mænd (og også kvinder). 

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Det er nok nogle lidt andre grunde der ligger til hans manglende sexlyst så :/ 

I er nok nødt til at få snakket ud om, om i begge er lige opsatte på at få tingene til at fungere og hvor langt i er villige til at gå for at det skal lykkes. Evt. parterapi. Får i det bedre med hinanden, så får i det sikkert også bedre sexuelt. 

Jeg ville gøre mig selv sikker på, at han også ønsker forholdet, og hvis han så viser sig at ønske det som du vil, så skal i begge være indstillede på at gøre en indsats. 

Jeg ville foreslå, at i tager jer tid til at gå på dates med hinanden igen - sådan starte rigtig på en frisk. Sidde med stearinlys imellem jer og lade være med at snakke om dagligdagsting eller noget der relaterer sig til jeres barn. Måske fremtidsønsker eller drømme. Prøve at finde hinanden igen  
Både nogle romantiske dates men også "dates" hvor i gør noget sammen - evt. noget som han er god til - det er altid godt for en mand at kunne vise sin dame hvad han kan og måske får han endda lov at lære dig noget - det er guld for mange mænd (og også kvinder). 

Og hvis han så siger som alle de andre gange ..
" jeg ønsker forholdet, og så bliver vi så enige om vi begge skal gi" .. Men HVERGANG r det kun den ene der gør - for så r den anden utilfreds med noget andet" SUUK ..

Det slider på troen..

Anmeld

11. november 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Og hvis han så siger som alle de andre gange ..
" jeg ønsker forholdet, og så bliver vi så enige om vi begge skal gi" .. Men HVERGANG r det kun den ene der gør - for så r den anden utilfreds med noget andet" SUUK ..

Det slider på troen..

Jamen åh det er bestemt ikke sjovt at sidde i. 

Håber virkelig i kan få redt trådene ud, inden i brænder helt ud... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.