Må man sætte tapet op i en lejlighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.529 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. november 2012

AnnaK89

Altså bare på en væg?

Man skal vel bare male når man flytter eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, det må man hvert fald. Lejligheden skal bare se ud som da du fik den, da du forlod den

Anmeld

11. november 2012

Kris89

tror du skal vende den med din udlejer.

Men tror det er de færreste der har noget imod det

Anmeld

11. november 2012

jydeinden

AnnaKJ skriver:

Altså bare på en væg?

Man skal vel bare male når man flytter eller?

det kommer meget an på hvad der står i din lejekontrakt.. nu forstiller jeg mig ikke at det tapet du tænker på er hvidt, og nogen steder er det et krav at væggene er hvide når du fraflytter boligen igen

Anmeld

11. november 2012

Dinna88

Ja, det må man hvert fald. Lejligheden skal bare se ud som da du fik den, da du forlod den

Arh - det kommer så sandelig an på ens lejekontrakt! Herhjemme må væggene ikke være bare en knækket hvid! Men der hvor vi flytter til må vi gøre hvad det passer os. Vi må renovere løs, så længe vi selv betaler. 

deruodver er der jo nogle der INTET skal gøre ved lejligheden når de forlader den. Andre skal totalt renovere.

Anmeld

11. november 2012

AnnaK89

jydeinden skriver:

det kommer meget an på hvad der står i din lejekontrakt.. nu forstiller jeg mig ikke at det tapet du tænker på er hvidt, og nogen steder er det et krav at væggene er hvide når du fraflytter boligen igen

Det er også det jeg tænker

Kan jo altid male det hvidt igen

Anmeld

11. november 2012

jydeinden

AnnaKJ skriver:

Det er også det jeg tænker

Kan jo altid male det hvidt igen

det kan du, og går der år før du flytter igen, så kan man jo vælge at pille det ned som du nu sætter op, og så sætte hvid op igen. større arbejde i know, men det er da en løsning

Anmeld

11. november 2012

AnnaK89

jydeinden skriver:

det kan du, og går der år før du flytter igen, så kan man jo vælge at pille det ned som du nu sætter op, og så sætte hvid op igen. større arbejde i know, men det er da en løsning

Vi skal bo her i mindst 4 år

Og der er hvidt over alt, det er ikke særlig hyggeligt

Anmeld

11. november 2012

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Vi skal bo her i mindst 4 år

Og der er hvidt over alt, det er ikke særlig hyggeligt

Inden du planlægger for meget, så læs lige din lejekontrakt igennem. Den fortæller dig alt om det. Herhjemme må vi så absolut ikke en gang male med den mindste afvigelse fra kridhvid

Anmeld

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

Arh - det kommer så sandelig an på ens lejekontrakt! Herhjemme må væggene ikke være bare en knækket hvid! Men der hvor vi flytter til må vi gøre hvad det passer os. Vi må renovere løs, så længe vi selv betaler. 

deruodver er der jo nogle der INTET skal gøre ved lejligheden når de forlader den. Andre skal totalt renovere.

Hvad mener du med knækket hvid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.