Har slået en flig af tanden.... What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

skønneunger

nu er den "sag" jo ude af verden, men hvis der skulle ske noget en anden gang, så er tandlæge gratis for alle indtil de fylder 18, du skal bare finde ud af hvor han hører til, det er den tandlæge man bliver indkaldt til når de får tænder osv

med hensyn til at melde det til forsikringen er det hvis der er varig skade der viser sig efter de er fyldt 18, hvis det så er meldt når skaden rent faktisk skete så er det gratis at få tanden lavet selvom de er fyldt 18.

men generelt gør de ingenting så længe det er mælketænder, min yngste slog den ene fortand ud da han var 3 og den anden fortand blev slået helt løs og sidder stadig lidt længere ude end den burde, men der er ingenting at gøre ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

Muhmi

skønneunger skriver:

nu er den "sag" jo ude af verden, men hvis der skulle ske noget en anden gang, så er tandlæge gratis for alle indtil de fylder 18, du skal bare finde ud af hvor han hører til, det er den tandlæge man bliver indkaldt til når de får tænder osv

med hensyn til at melde det til forsikringen er det hvis der er varig skade der viser sig efter de er fyldt 18, hvis det så er meldt når skaden rent faktisk skete så er det gratis at få tanden lavet selvom de er fyldt 18.

men generelt gør de ingenting så længe det er mælketænder, min yngste slog den ene fortand ud da han var 3 og den anden fortand blev slået helt løs og sidder stadig lidt længere ude end den burde, men der er ingenting at gøre ved det.

Hey DIG!!!

DIIIG!

Det er sgu da mega lang tid siden vi har snakket sammen!!! Haaarj

Hihihi... Tusind tak for info, dejligt

Anmeld

10. november 2012

skønneunger

Hey DIG!!!

DIIIG!

Det er sgu da mega lang tid siden vi har snakket sammen!!! Haaarj

Hihihi... Tusind tak for info, dejligt

Haha hey du der!

Ja er ikke så meget herinde som jeg gerne ville være, meeeen bliver nok noget mere igen nu

Anmeld

10. november 2012

Muhmi

skønneunger skriver:

Haha hey du der!

Ja er ikke så meget herinde som jeg gerne ville være, meeeen bliver nok noget mere igen nu

Ej det bliver du sgu nødt til at lave om på... Det er jo ikke så tit man finder nogle der deler ens sorte twistede humor

Hihihi....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.