Har slået en flig af tanden.... What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

Så sys jeg du sku ringe til en tandlæge. Det kunne godt lyde som om det isner helt vildt, når han ik vil ha vand ..

Ja nemlig... Tror lige jeg vil finde én i nærheden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Det ved jeg heller ikke om der gør hehe... Fandt selv på ordet

Men ja jeg tænker da at der må være en tandlæge der har åben og som har lyst til at se ham...

Ej ja, han er en ret uheldig fyr... Men sådan er det når man har børn der springer ud fra højder de ikke burde, og løber rundt som om de er 3..

Håhå, sådan er vidst bare at have en vildbasse

Anmeld

10. november 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Ja nemlig... Tror lige jeg vil finde én i nærheden....

Good luck

Anmeld

10. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea slog en flig af en fortand sidste år, vi var til tandlæge og hun fik den pudset, så den ik havde skarpe kanter. Hun brugte et lille stykke sandparpir hun holdte mellem 2 finger, så her slap hun for maskiner i munden. 

Thea fik lov til at lege lidt med stolen, køre den op og ned og vippe ryggen, suge vand med den snegl man plejer at ha i munden osv. Hun syntes selv hun var mega sej!

Husk at melde det til forsikringen, for de dækker, hvis tanden nedenunder har taget skade, frem til de bliver 21 år! Vh stine

Anmeld

10. november 2012

Clisolka

Nettemor skriver:

Ring til tandlægen hellere en gang for meget. Du skal også ha meldt det til forsikringen for hvis der sket noget på de blivene skal I ha meldt det for at de vil dække det til den tid. Det er noget med at det offentlige ikke dækker hvis det er sket inden de bliver 2.

God bedring med ham

Jeg vil sige det samme 

Det er vigtigt at i får det meldt til forsikringen hvis han får problemer senere hen 

Anmeld

10. november 2012

birthee

Muhmi skriver:

Åh gawd... Troede ikke det ville komme til koste os noget når de er så små... Puha... December bliver hårdere end nogensinde mand

Nu ved jeg ikke om I har været afsted, men her hvor vi bor skal vi ringe til børnetandplejen, så henviser de til en tandlæge-vagt et eller andet sted... Og hvis man går den vej, tror jeg, og det er kun noget jeg tror, jeg ved det ikke, så er det ikke sikkert I skal betale noget fordi han hører under børnetandplejen???

Anmeld

10. november 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Åh gawd... Troede ikke det ville komme til koste os noget når de er så små... Puha... December bliver hårdere end nogensinde mand

Det er ikke sikkert de vil gøre noget nu eller det vil koste noget nu. Men hvis der skulle være sket en skade på de blivende tænder så er det meget vigtigt at du har meldt det. Det kan jo også være det først er noget han vil få problemer med som voksen. Og så vil forsikringen dække det..

Anmeld

10. november 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Det er ikke sikkert de vil gøre noget nu eller det vil koste noget nu. Men hvis der skulle være sket en skade på de blivende tænder så er det meget vigtigt at du har meldt det. Det kan jo også være det først er noget han vil få problemer med som voksen. Og så vil forsikringen dække det..

Jeg har kigget lidt ekstra godt på hans tand og nu hvor jeg har gjort det, så ser det faktisk overhovedet ikke ud til at han har slået en flig af... Den ligner faktisk den i den anden side, det var vist bare panikken fra mors side  og han vil drikke og spise og ja han har været pylret, men vi har også været oppe og kigge lejlighed og alt muligt, men han sov kun en ½ times middagslur... Hehe... Så vi afblæser hermed alarmen og jeg er overbevist om at han IKKE har slået en flig af...

Men I skal ALLE sammen have tak for jeres svar, det var dejligt at i kunne hjælpe

Anmeld

10. november 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Jeg har kigget lidt ekstra godt på hans tand og nu hvor jeg har gjort det, så ser det faktisk overhovedet ikke ud til at han har slået en flig af... Den ligner faktisk den i den anden side, det var vist bare panikken fra mors side  og han vil drikke og spise og ja han har været pylret, men vi har også været oppe og kigge lejlighed og alt muligt, men han sov kun en ½ times middagslur... Hehe... Så vi afblæser hermed alarmen og jeg er overbevist om at han IKKE har slået en flig af...

Men I skal ALLE sammen have tak for jeres svar, det var dejligt at i kunne hjælpe

Pyh. Det var godt. Men hold nu alligevel lidt ekstra øje med ham de næste par dage Som du sikkert gør alligevel

Kan jo være han havde hovedpine efter at have slået sig..

Anmeld

10. november 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Pyh. Det var godt. Men hold nu alligevel lidt ekstra øje med ham de næste par dage Som du sikkert gør alligevel

Kan jo være han havde hovedpine efter at have slået sig..

Præcis Løvemor to the rescue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.