Jeg har venner af begge køn og hygger lige meget med dem allesammen. Det ville da være et mærkeligt forhold hvis den slags skulle forbydes. Jeg har altid, siden jeg var barn, haft drengevenner, så det kommer bare helt naturligt. Man kan bare snakke med nogle andre ting med dem og det er så enormt hyggeligt.
Lige for tiden har jeg dog kun én drengeven (udover min kæreste selvfølgelig) som jeg vil betegne som en bedsteven, men vi kan så til gengæld også snakke om alt. Vi har fælles interesser som jeg ikke deler med min kæreste og så har vi studeret sammen, hvilket også gør at vi har en del tilfælles dér.
Jeg snakker om ting med min ven som jeg ikke nødvendigvis deler med kæresten og det kan jeg ikke se er noget problem. Især når vi nogle gange snakker mænd (vennen er også til den slags) og alt hvad der har at gøre med dem... det skal kæresten ikke blande sig i 
Min kæreste tager også i byen en gang eller to om måneden (jeg tager sjældent i byen) og det er som regel med kolleger/venner fra jobbet og jeg ved dér også er piger imellem. Men jeg kan jo ikke overvåge ham og har heller ikke lyst til det, jeg stoler på han opfører sig pænt og så opfører jeg mig også pænt når jeg en sjælden gang er i byen eller til fest uden ham.
Det er faktisk ret sjældent vi er til fester sammen eller går i byen sammen, nu jeg tænker over det...
men er også imod at man skal sidde på skødet af hinanden, det kan godt være vi er kærester men vi er også individer som har ret til at have hver vores liv. Måske er det derfor vi har været sammen i så mange år, fordi vi forstår at give hinanden plads og alligevel elsker hinanden? 
Anmeld