Har du venner af det modsatte køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Victoria2013

Jeg har venner af begge køn og hygger lige meget med dem allesammen. Det ville da være et mærkeligt forhold hvis den slags skulle forbydes. Jeg har altid, siden jeg var barn, haft drengevenner, så det kommer bare helt naturligt. Man kan bare snakke med nogle andre ting med dem og det er så enormt hyggeligt.

Lige for tiden har jeg dog kun én drengeven (udover min kæreste selvfølgelig) som jeg vil betegne som en bedsteven, men vi kan så til gengæld også snakke om alt. Vi har fælles interesser som jeg ikke deler med min kæreste og så har vi studeret sammen, hvilket også gør at vi har en del tilfælles dér.

Jeg snakker om ting med min ven som jeg ikke nødvendigvis deler med kæresten og det kan jeg ikke se er noget problem. Især når vi nogle gange snakker mænd (vennen er også til den slags) og alt hvad der har at gøre med dem... det skal kæresten ikke blande sig i

Min kæreste tager også i byen en gang eller to om måneden (jeg tager sjældent i byen) og det er som regel med kolleger/venner fra jobbet og jeg ved dér også er piger imellem. Men jeg kan jo ikke overvåge ham og har heller ikke lyst til det, jeg stoler på han opfører sig pænt og så opfører jeg mig også pænt når jeg en sjælden gang er i byen eller til fest uden ham.

Det er faktisk ret sjældent vi er til fester sammen eller går i byen sammen, nu jeg tænker over det... men er også imod at man skal sidde på skødet af hinanden, det kan godt være vi er kærester men vi er også individer som har ret til at have hver vores liv. Måske er det derfor vi har været sammen i så mange år, fordi vi forstår at give hinanden plads og alligevel elsker hinanden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

morethanperfect

Ja det har jeg , men snakker virkelig sjældent med dem .. Desværre . Tiden er der bare ikke og så må man prioitere ..

Min kæreste har ik rigtig nogle .. Dem han havde da han mødte mig , snakker han ik rigtig med mere ..

Anmeld

12. november 2012

Zafir

Altsåååå ... Det er lidt underligt, at svare på, fordi det jo er sådan en afstemning så der ikke er en 'rigtig' løsning for mig af de der valg.

Men altså - som udgangspunkt, fortæller jeg min Tom alt. Men der er ting, man har brug for at drøfte udenom sin mand. HVis der er frustrationer over sin kæreste fx... Så fortæller jeg ikke 'Vi talte om det og det og vi kom frem til det og det'. Så er det jo noget man ligesom bare integrerer. Men jeg valgte ' jeg fortæller min partner alt', fordi jeg ikke har hemmeligheder for ham,men ikke ser nogen grund til at gå hjem og fortælle samtaler i detaljer fx.

Og jeg har både venner af han køn og hun køn

Anmeld

12. november 2012

Karla

Zafir skriver:

Altsåååå ... Det er lidt underligt, at svare på, fordi det jo er sådan en afstemning så der ikke er en 'rigtig' løsning for mig af de der valg.

Men altså - som udgangspunkt, fortæller jeg min Tom alt. Men der er ting, man har brug for at drøfte udenom sin mand. HVis der er frustrationer over sin kæreste fx... Så fortæller jeg ikke 'Vi talte om det og det og vi kom frem til det og det'. Så er det jo noget man ligesom bare integrerer. Men jeg valgte ' jeg fortæller min partner alt', fordi jeg ikke har hemmeligheder for ham,men ikke ser nogen grund til at gå hjem og fortælle samtaler i detaljer fx.

Og jeg har både venner af han køn og hun køn

Tak for dit svar alligevel

Jeg ved godt det er lidt at sætte i bås med sådan en afstemning, men tænkte den dækker sådan nogenlunde. Dejligt du gad uddybe det alligevel

Anmeld

12. november 2012

MorDk

Både min kæreste og jeg har nogle venner af modsatte køn (eller nærmere bekendte) men vi har en del fælles mandlige/kvindelige venner som vi ser sammen!

Anmeld

12. november 2012

Ka+Ma=Be

For mig er det lige så naturligt at have venner af modsat køn som er samme køn.

Jeg har førhen haft langt flere venner end veninder - det har så ændret sig i tidens løb som jeg har gået i gymnasiet, på universitetet og på ph metropol hvor der har været betydeligt flere kvinder end mænd i klasserne.

Men som man bliver ældre og ældre synes jeg der går meget "PAR" og "FAMILIE" i den, så vi ses, både min kæreste og jeg, oftest med venner i parvis De fleste har børn og vi kender kun meget få singler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.