Har du venner af det modsatte køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du venner af det modsatte køn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.501 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Karla

Hello Ladies og få mænd

Inspireret lidt af, at der har været et par tråde oppe omkring det at ens partner omgåes det modsatte køn, og at man selv gør det, fik jeg lyst til lige at lave en lille afstemning, for lidt at undersøge "normen"

Jeg har selv ikke rigtig nogen venner af det modsatte køn, da jeg ikke har behovet for det. Men snakker da med drenge/mænd i sociale sammenhænge og på studiet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

anynom

Altså min bedste og nærmeste ven er en mand - og endda min eks-kæreste. Gisp tænker nogle af jer måske, men det er 12 år siden vi var kærester Min mand har absolut intet i mod det selvom de to faktisk ikke snakker sammen

Anmeld

10. november 2012

henh01

jeg har et par venner af modsatte køn, men jeg ses ikke med dem alene. Jeg snakker med dem indimellem og det fortæller jeg min kæreste om.

Anmeld

10. november 2012

Miin'Baby'Mus

Karla skriver:

Hello Ladies og få mænd

Inspireret lidt af, at der har været et par tråde oppe omkring det at ens partner omgåes det modsatte køn, og at man selv gør det, fik jeg lyst til lige at lave en lille afstemning, for lidt at undersøge "normen"

Jeg har selv ikke rigtig nogen venner af det modsatte køn, da jeg ikke har behovet for det. Men snakker da med drenge/mænd i sociale sammenhænge og på studiet

Både mig og kæresten har venner af det modsatte køn, han kan sagtens se en film men hans veninde ligesom at jeg sagtens kan tage ud og få en øl sammen med mine ven (f.eks) 

Men vi er så også så heldig at hans bedste veninde kan komme her og spise og se film med os begge 2 - så jeg er over årene også blevet veninder med hende 

Syntes det er dejligt at tingene kan fungere på den måde 

Anmeld

10. november 2012

Miss Kat

JulieWH skriver:

Altså min bedste og nærmeste ven er en mand - og endda min eks-kæreste. Gisp tænker nogle af jer måske, men det er 12 år siden vi var kærester Min mand har absolut intet i mod det selvom de to faktisk ikke snakker sammen

Samme her.

Min bedste ven er min ekskæreste, og han er nu også en meget nær ven af min mand, og var endda med til vores bryllup.

Anmeld

10. november 2012

TeamRocket

Jeg har bare venner, skelner ikke rigtig i køn- men jo, der er både damer og herre. Min mand har ikke kvindelige venner, desværre, hans gode sider er åbenbart for gode, for dem han endelig har haft- har endt med at forelske sig i ham og sådan noget rod orker han ikke. Men han snakker godt med sine kvindelige kollegaer, men de ses ikke privat, hans valg. :-)

Anmeld

10. november 2012

jydeinden

jeg har drengevenner, og kæresten har pige venner. og hverken jeg eller han er jaloux anlagt så det er yderst sjældent at vi blander os i hvad den anden snakker med sine venner om. kan i øvrigt heller ikke se hvorfor jeg skulle spørge ham i tide og utide om hvad han snakkede om ned til mindste detalje, kommer jo ikke mig ved.

Anmeld

10. november 2012

SussieThyssen

Karla skriver:

Hello Ladies og få mænd

Jeg har stemt blankt, fordi jeg ikke rigtigt kan svare på noget af det, da dine spørgsmål, for mig er lidt for kategoriske.

Jeg har masser af mandlige venner, og livslange venner. Venner som jeg sagtens kunne være alene med, hvis jeg ville, snakke med og lave ting sammen med, hvis jeg var det, jeg ville, men det gør jeg så ikke, fordi jeg ikke vil udsætte min mand for bekymring.
Ikke at han nogensinde er det, men det er jo netop fordi, jeg ikke giver ham den mulighed, at blive det...altså bekymret.

Selvfølgelig snakker jeg med mandlige venner på nettet, og hvis han vil vide hvad vi snakker om, jamen så kan han da bare spørge, lige såvel som at jeg fx fortæller om ting vi har snakket om, hvis jeg har lyst til det.
Og det samme gælder for ham.
Der vil altid være ting, som man måske bedre kan snakke om med en ven om, fordi vi alle har forskellige interesser, og vennerne måske har interesser fælles med en som ens partner ikke har. Og minder, minder fra dengang det var før ens partner.

Men...vi udsætter ikke hinanden for unødige bekymringer, fordi vi elsker og respekterer hinanden for vores tillid og tro på, at man skal give hinanden frihed til at være et helt menneske, selvom man lever i et parforhold.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2012

Plysbjørnen

Karla skriver:

Hello Ladies og få mænd

Nu har jeg sådan set kun en veninde... Men jeg kender mange også personer af det modsatte køn... Og vi snakker sammen når vi render på hinanden, og det er da ikke alt jeg fortæller min mand... men 99% får han da af vide...

Anmeld

10. november 2012

DLM

ja jeg har venner af modsat køn, og det vil jeg have uanset om min kæreste kan li det eller ej. Min kæreste er ikke vild med, at jeg har et godt venskab med modsatte køn. kan jeg høre på ham når jeg f.eks. fortæller ham at .... og jeg snakkede lige om bla bla bla. Men jeg kan ikke se hvorfor jeg skal vælge gode venner fra pga. min kæreste. synes heller ikke det ville være fair hvis han bad mig om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.