Ja, jeg har venner af begge køn.
Jeg kan sagtens finde på at gå i byen, drikke øl, sove sammen, se film og videre i den dur med mine drenge-venner.
Jeg ville ikke rigtig kunne acceptere hvis jeg en dag fik en kæreste som begyndte at forbyde mig ting såsom overstående. Det ville være ret grænseoverskridende for mig, ikke så meget fordi det omhandler det andet køn/jalousi, men fordi det tænder mig direkte af at skulle leve i sådan et kontrolleret forhold. Har set flere forskellige sørgelige tilfælde i omgangskredsen på sådanne forhold, det er ikke særlig sundt syntes jeg.
Der skal være gensidig respekt i et forhold selvfølgelig, men tillid til hinanden er lige så vigtigt. Jalousi kan opstå og det skal der handles på, hvor man må finde en løsning evt med lidt komprimis.
.... Sidst men ikke mindst JA, for silvan jeg snakker om ting med mine drengevenner som jeg ikke deler derhjemme. Jeg ville dælme også blive lidt stram i betrækket hvis noget af det jeg fortalte i fortrolighed til mine venner (piger som drenge) og de så fortalte det videre til deres kæreste næste aften ved middagsbordet! 
Anmeld