Så er der en dato for åbent hus arrangement.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

An&Jo

Benjamins'mor skriver:

Jeg trykkede på drenge 1-4 år, der er kun 2 trøjer, der kommer ikke andre kategorier frem. Udover andre aldre og køn ude i siden.

Jo der skulle gerne stå noget ude i venstre side hvor du kan trykke jeans osv, der er nemlig også bukser, jakke og flyverdragt, der er ikke så meget endnu for de har kun været igang siden i sommers, og den næste kollektion skulle gerne være større..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

morethanperfect

Jeg kan også kun se to par bukser , og to bluser til drenge 1-4 år

Anmeld

19. november 2012

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

Jeg kan ikke se bukserne

Anmeld

19. november 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Ja, men det er jo også et helt nyt firma der skal op at stå, så de kan jo ikke bare gå ud og lave en ligeså stor kollektion som de andre gør, de skal jo lige igang..

Anmeld

19. november 2012

An&Jo

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan ikke se bukserne

Det synes jeg lyder underligt, det er en underfane ude i siden som du kan trykke på..

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Jeg håber der kommer en masse til åbent hus hos dig er sikker på, der er nogle lækre ting

Har du fået det hele hjem?

Anmeld

19. november 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Jeg håber der kommer en masse til åbent hus hos dig er sikker på, der er nogle lækre ting

Har du fået det hele hjem?

nej jeg får det først hjem på onsdag..

Jeg forsøger at få folk nok til at komme, hun kræver at der er et vist antal personer før hun gider køre fra Sjælland og hjem til mig, og lige nu mangler der lige er par stykker før det kan komme op at køre..

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

nej jeg får det først hjem på onsdag..

Jeg forsøger at få folk nok til at komme, hun kræver at der er et vist antal personer før hun gider køre fra Sjælland og hjem til mig, og lige nu mangler der lige er par stykker før det kan komme op at køre..

Ihh jeg håber du kan få samlet de sidste! Har du sat en seddel op i institutionerne? eller må man ikke det?

Anmeld

19. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lidt langt fra København

Anmeld

19. november 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Ihh jeg håber du kan få samlet de sidste! Har du sat en seddel op i institutionerne? eller må man ikke det?

jeg må ikke gøre det i vuggestuen desværre..

der er dog hængt op i den lokale købmand, og jeg kan være lidt bange for at folk ikke melder ud om de kan og så er det svært at få et overblik, for hvis nu der er nok der dukker op er det jo træls hvis jeg får aflyst med ejeren på grund af for få tilmeldinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.