Jeg vælger lige at kopiere direkte ind fra Facebook, istedet for at skrive det hele 2 gange..

Da jeg lige er startet op som konsulent for et nyt børnetøjsmærke der sælger tøj til drenge og piger i alderen 1 - 12 år, skal jeg holde et åbent hus arrangement i eget hjem hvor i har mulighed for at komme og se tøjet, og mærke kvaliteten inden et eventuelt køb. Da det jo er lige op til december måned har det været svært at finde en weekend at ligge det i, og derfor har jeg valgt at det bliver onsdag den 21 november kl 19. Der vil blive mulighed for at møde ejeren af firmaet denne aften, da hun vil være til stede under hele arrangementet, så hun kan være behjælpelig hvis der er nogen ting jeg ikke lige selv er helt inde i endnu..

Jeg håber i vil støtte op omkring det, og hjælpe mig lidt igang med det her, og senere vil der blive mulighed for at booke mig til homeparties hvis dette ønskes, og ellers vil der være åbne døre op til flere gange i ugen bagefter hvor i har mulighed for at komme forbi og kigge på tøjet..

Da ejeren skal køre fra København og herover den 21 ser hun gerne at jeg får samlet minimum 8 personer, og det håber jeg da heller ikke på bliver noget problem..

I skal være velkomne til at tage naboen eller veninden med herop..

Jeg vil servere kaffe og kage, og måske lidt snackwiches i kan guffe..

Det er ved Brovst i Nordjylland..
Anmeld