Så er der en dato for åbent hus arrangement.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

IT-nørd

An&Jo skriver:

Jeg vælger lige at kopiere direkte ind fra Facebook, istedet for at skrive det hele 2 gange..

Da jeg lige er startet op som konsulent for et nyt børnetøjsmærke der sælger tøj til drenge og piger i alderen 1 - 12 år, skal jeg holde et åbent hus arrangement i eget hjem hvor i har mulighed for at komme og se tøjet, og mærke kvaliteten inden et eventuelt køb. Da det jo er lige op til december måned har det været svært at finde en weekend at ligge det i, og derfor har jeg valgt at det bliver onsdag den 21 november kl 19. Der vil blive mulighed for at møde ejeren af firmaet denne aften, da hun vil være til stede under hele arrangementet, så hun kan være behjælpelig hvis der er nogen ting jeg ikke lige selv er helt inde i endnu..
Jeg håber i vil støtte op omkring det, og hjælpe mig lidt igang med det her, og senere vil der blive mulighed for at booke mig til homeparties hvis dette ønskes, og ellers vil der være åbne døre op til flere gange i ugen bagefter hvor i har mulighed for at komme forbi og kigge på tøjet..
Da ejeren skal køre fra København og herover den 21 ser hun gerne at jeg får samlet minimum 8 personer, og det håber jeg da heller ikke på bliver noget problem..
I skal være velkomne til at tage naboen eller veninden med herop..
Jeg vil servere kaffe og kage, og måske lidt snackwiches i kan guffe..

Det er ved Brovst i Nordjylland..

Jeg kunne godt være interesseret, men vil gerne se billeder/læse om tøjet inden da jeg ikke vil bruge tid på at køre og se på tøj hvor jeg ikke synes om designet. 

Jeg arbejder i Tranum og bor ca 40 km væk, men kører gerne efter hvis det er noget der interesserer mig ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

ej ja det er da ret ærgeligt, får først tøjet på onsdag..

Desværre så er vi heller ikke rigtig hjemme den her weekend, vi kører imorgen eftermiddag og kommer hjem igen lørdag nat..

Sådan er det jo ... håber i får en god tur hvad end i skal ...

Anmeld

15. november 2012

An&Jo

Lenchick skriver:

Jeg kunne godt være interesseret, men vil gerne se billeder/læse om tøjet inden da jeg ikke vil bruge tid på at køre og se på tøj hvor jeg ikke synes om designet. 

Jeg arbejder i Tranum og bor ca 40 km væk, men kører gerne efter hvis det er noget der interesserer mig ��

http://www.bellespommes.com

her er deres hjemmeside hvor du kan se tøjet, jeg vil dog sige at billederne ikke er ret gode og det ved ejeren også godt, de havde lidt problemer med at finde en god fotograf..

Men du skal være velkommen til at kigge rundt derinde..

Anmeld

15. november 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

Sådan er det jo ... håber i får en god tur hvad end i skal ...

vi skal ned til mine forældre.. min mor bliver 50

Gæt selv hvordan stemningen bliver fordi vi som de eneste kører efter kaffen er overstået fordi vi har et arrangement om aftenen også vi skal til..
Vi blev først informeret den anden dag om at der også var aftensmad som min søster åbenbart står for og som min mor ikke må vide noget om, og derfor troede vi jo kun det var til kaffe, og vi havde snakket med mor om det var iorden at vi kørte så vi kunne nå den 70 års vi blev inviteret til om aftenen..
da vi så havde sagt ja til 70 års'en blev vi informeret om at der jo også var aftensmad ved mors fødselsdag..

Anmeld

16. november 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

vi skal ned til mine forældre.. min mor bliver 50

Gæt selv hvordan stemningen bliver fordi vi som de eneste kører efter kaffen er overstået fordi vi har et arrangement om aftenen også vi skal til..
Vi blev først informeret den anden dag om at der også var aftensmad som min søster åbenbart står for og som min mor ikke må vide noget om, og derfor troede vi jo kun det var til kaffe, og vi havde snakket med mor om det var iorden at vi kørte så vi kunne nå den 70 års vi blev inviteret til om aftenen..
da vi så havde sagt ja til 70 års'en blev vi informeret om at der jo også var aftensmad ved mors fødselsdag..

Det er jo heller ikke til at vide når du ikke bliver informeret... altså ..

Men håber de trods alt bliver glade for at se jer i den tid i nu er der ..

Det logistiske er ikke altid nemt at få til at gå op...

Anmeld

18. november 2012

An&Jo

Op igen..

Anmeld

18. november 2012

An&Jo

Lenchick skriver:

Var det noget??

Anmeld

18. november 2012

Benjamins'mor

An&Jo skriver:

http://www.bellespommes.com

her er deres hjemmeside hvor du kan se tøjet, jeg vil dog sige at billederne ikke er ret gode og det ved ejeren også godt, de havde lidt problemer med at finde en god fotograf..

Men du skal være velkommen til at kigge rundt derinde..

Der er 2 stks tøj til drenge det er måske lidt kedeligt.

Anmeld

18. november 2012

An&Jo

Benjamins'mor skriver:

Der er 2 stks tøj til drenge det er måske lidt kedeligt.

Nej nej, der skulle gerne være noget mere, det er bare sat ud i kategorier..

Hjemmesiden er ikke særlig god og det ved ejeren godt

Anmeld

18. november 2012

Benjamins'mor

An&Jo skriver:

Nej nej, der skulle gerne være noget mere, det er bare sat ud i kategorier..

Hjemmesiden er ikke særlig god og det ved ejeren godt

Jeg trykkede på drenge 1-4 år, der er kun 2 trøjer, der kommer ikke andre kategorier frem. Udover andre aldre og køn ude i siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.