Er det iorden at manden overnatter ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

Kris89

her kan vi fint tage i byen uden hianden... aftalen er at vi altid kommer hjem og sover, men nu bor vi også begge ved ores barndomsby, så man kan lige så godt tage hjem og soe efter endt fest.

ville ikke have det godt med hvis han sov ude uden mig, der er min jalouxi nok lidt for stor, men fint han tager i byen alene med vennerne

plus vi har begge noget med at røre i søvne altså han vågner tit op hvor jeg holder om hans p-- og jeg hvor han er godt i gang med mig (DEJLIGT) men tænk hvis det ikk var ham der lagde ved siden af en nat

nej der er vi heldigvis enige, sov hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

LBK

Anonym skriver:

Hvordan har i det med at ha et barn og kæresten eller manden overnatter engang imellem i sin barndomsby med sine venner ?

Jeg ved ikk min mand har gjort det før mange gange. Og han siger de sidder bare og spiller hele natten , den tror jeg ikk helt på.

Nu skal han til Fødselsdagsfest og jeg ved folk tager i byen efter . Vi har en aftale i vores forhold at vi ikk tager i byen uden hinanden så hvad gør man her ?

Er jeg ond? Eller skal jeg lade ham tage afsted

Jeg ser ingen problemer.. Min personlige holdning er at man både skal kunne lave ting sammen og hver for sig. Også byture og vennebesøg. Det er vigtigt man stoler på hinanden. Og jeg håber ikke du har en grund til ikke at stole på din kæreste Bare et bekymringsspørgsmål... jeg synes du skal lade din kæreste tage i byen     Selv  lige så vel som du en da kan gøre noget du vil .. 

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

her kan vi fint tage i byen uden hianden... aftalen er at vi altid kommer hjem og sover, men nu bor vi også begge ved ores barndomsby, så man kan lige så godt tage hjem og soe efter endt fest.

ville ikke have det godt med hvis han sov ude uden mig, der er min jalouxi nok lidt for stor, men fint han tager i byen alene med vennerne

plus vi har begge noget med at røre i søvne altså han vågner tit op hvor jeg holder om hans p-- og jeg hvor han er godt i gang med mig (DEJLIGT) men tænk hvis det ikk var ham der lagde ved siden af en nat

nej der er vi heldigvis enige, sov hjemme

Lige præsic !!

Min mand skal sove hos mig .. og ikk andre..

når de er ude at drikke og feste med andre piger i et rum , hvem siger så at der er ingen som vil lægge an på ham og sådan..

min mand er lækker og det har mine veninder tit sagt .. så self får jeg alt mulig tanker i hovedet..

gid jeg ku få hjælp til det her ..

Anmeld

10. november 2012

jydeinden

Anonym skriver:

jeg må nok sige jeg er uenig med dig

jeg føler når man gifter sig med en og får barn .. så er man kommet videre med druk livet... ellers skulle man ha ventet med at giftes ..

Jeg føler det er troskab hvis han røre en anden kvinde og danser rundt med hende... eller ser stripshow i en diskotek som sker nu om dage.. det frister fyrene til alt muligt og alkoholen gør at folk gør ting de ikk burde når de er gift!!

Det er lige præcis derfor der er så mange som bliver skilt i danmark ...

så bliver skilt fordi de morer sig jeg kan tildels forstå det med strip, men det med alkohol er i mit hoved en fuldkommen gammeldags holdning, man kan sagtens drikke, og man kan sagtens danse med en af modsatte køn UDEN at man tænker, eller udstråler sex, og kan man ikke, så synes jeg da seriøst man har et problem. og derudover vil jeg jo mene at der skal to til at begå en brøler.

Anmeld

10. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså min kærste er på overnatning ved venner ca 1 gang hver anden mdr. De får lækker mad, drikker et par øl og spiller fifa. Engang i mellem tager de på bar osv, han hygger med sine venner, som han ellers ik ser så tit. Desvære. 

Jeg syntes det er noget mærkeligt noget at man ik ka gå i byen uden hinanden. Hvis man stoler på hinanden, så syntes jeg slet ik det er noget problem!! 

Jeg syntes det er fedt han har sådan nogle gode venner, som han hygger sig med! Og jeg ville få pip af, at vi ik ku lave noget hver for sig!! Vh stine

Anmeld

10. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg føler når man gifter sig med en og får barn .. så er man kommet videre med druk livet... ellers skulle man ha ventet med at giftes ..

Jeg føler det er troskab hvis han røre en anden kvinde og danser rundt med hende... eller ser stripshow i en diskotek som sker nu om dage.. det frister fyrene til alt muligt og alkoholen gør at folk gør ting de ikk burde når de er gift!!

Og det er jeg så ikke enig med dig i.

Ud fra mine erfaringer så skyldes de mange skilsmisser, at man ikke fra start af vælger den rigtige, men kaster sig ud i parfold længe før man er sikker.

Alt skal gå så stærk i vore dage, og man bruger samme politik, som når man shopper, man går ind i butikken og vælger den pæneste indpakning, og kigger lidt overfladisk på indholdet, og så køber man det.
Faktisk kalder man det direkte i forsker-kredse "shopping-kulturen".
Og når der så er gået noget tid, så finder man ud af, at det man har købt ikke falder ud til ens tilfredshed, hvorefter man smider det hele væk og køber noget andet.
Og folk gør nøjagtig det samme med parforhold.

Hvis man brugte tid på at undersøge "indholdet", af ens partner, inden man kaster sig ud i forholdet, og lader være med at lukke øjnene for de ting, der betyder noget, men som ikke er der, så vil man hurtigt finde ud af, at det faktisk ikke er spor let, at finde en, man kan holde ud, at dele sit liv med på lang sigt.

Mange luller sig ind i et idealbillede og tror, at de kan ændre på hinanden, og når hverdagen så melder sig, så opdager man alle fejlene, og så går det galt. For man kan IKKE ændre på et menneskes basis-væremåde.
Hvis partneren er udadrettet og omkringfarende, og man selv ikke er det, jamen så er det nok ikke det menneske man skal være sammen med, for så vil man før eller siden kvæle hinanden.

Det samme gælder for tillid.
Tillid i et parforhold er alpha og omega.
Hvis man ikke fra dag et viser sin kæreste tillid, og ved, at han/hun bygger på nøjagtig den samme holdning som en selv, fordi man har TALT om det, jamen så kan man netop risikere at man bryder tilliden og hinandens grænser.

Det er fint nok, at man sammen aftaler forskellige spilleregler i parforoldet, det er nemlig det, det går ud på, men man skal gøre det med åbne øjne fra begge sider.
Det er fint hvis I begge to går ind for at man ikke må gå i byen uden hinanden, men så skal det også være jer begge to, ellers kvæler den ene den anden.

Og så skal man jo huske, at hvad, der er rigtigt for det ene parforhold ikke nødvendigvis er godt for det andet.
Jeg ville fx føle mig totalt kvalt, hvis jeg ikke kunne få lov til at gå i byen og danse med andre, dengang jeg var yngre...det ville jeg simpelthen ikke kunne leve med, så allerede der, ville et parforhold basseret på den regel få mig til at gå min vej.
For jeg tror på frihed under ansvar i et parforhold.
Jeg mener selvfølgelig, at man skal undgå at udsætte hinanden for unødige bekymringer, dvs at man gør alt hvad man kan for ikke at gøre sin partner ulykkelig og utryg, men ens partner må så også vise tilliden den anden vej, stole på at selvom ens partner går ud og danser og morer sig med venner/veninder, så er det heller ikke andet end det.

Håber du kan følge mig?

Anmeld

10. november 2012

TNBC

Anonym skriver:

At røre ved en af modsatte køn?? Seriøst..
Har i ikke venner af begge køn??

Bare fordi at man har fået børn betyder det da ikke at man ikke må gå i byen.

Hvad med alle de kvinder der står og savler over en lækker sanger?? Må vi så heller ikke tage til koncert fordi vi måske kommer til at danse med en af modsatte køn eller lige røre ved dem?

Hvem siger at han sover med andre?? Der er noget der hedder en sofa eller en madres. Han ligger jo nok ikke i ske med sine venner

Anmeld

10. november 2012

Miss BananaHammock

Beklager hvis det lyder hårdt - men vil hellere være ærlig:

Hvis en mand vil være utro så gør han det lige gyldigt om han går i byen alene og sover ude eller ej. Hvis han virkelig vil være sammen med andre - så er der mange andre muligheder for at gøre det. Sorry to say!

Jeg tror desværre at hvis man ikke stoler på hinanden og giver frirum - så holder et forhold ikke. Hvorfor have et forhold med en man ikke tror på vil være en tro? Det må da være alt for hårdt.
(Med mindre man selvfølgelig fra begge partners side er enige om at reglerne er klare om at man ikke sover ude, går i byen alene osv. Men for mig lyder det som om at I ikke er enige)

Du skriver at man kan blive fristet alle mulige steder og din mand er lækker - bliver du aldrig fristet og siger nej? Er du ikke også skøn og dejlig og kunne få en masse tilbud hvis du ville? HVorfor skulle han gøre noget, når du ikke gør? Vend den om.

Jalousi er en forfærdelig følelse - men det er da noget man helt sikkert kan komme over. Hvis du VIRKELIG ønsker at komme over din jalousi - så opsøg en coach - f.eks. en lifecoach og arbejd med de følelser og tanker der får korthuset til at vælte!

Held og lykke med det hele

Anmeld

10. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville føle mig virkelig fej og kælling, hvis jeg sagde til min kæreste, at han ikke måtte tage med de andre i byen - for det var sådan aftalen var.

Ved i hvert fald, at jeg selv nok ville blive ret muggen over ikke at må hygge mig i byen med mine veninder.

Selvfølgelig er det i orden at manden overnatter ude.

Anmeld

10. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Lige præsic !!

Min mand skal sove hos mig .. og ikk andre..

når de er ude at drikke og feste med andre piger i et rum , hvem siger så at der er ingen som vil lægge an på ham og sådan..

min mand er lækker og det har mine veninder tit sagt .. så self får jeg alt mulig tanker i hovedet..

gid jeg ku få hjælp til det her ..

Men om så der er andre piger der ligger an på din mand så må du da stole på ham... Der er os kvinder på arbejdsmarkedet de kan os flirte.. Man kan da ikke afskære sin mand kvindelig kontakt fordi man selv har dårligt selvværd eller hvad end det bunder i... Det er da den direkte vej mod en skilsmisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.