Anonym skriver:
Hvordan har i det med at ha et barn og kæresten eller manden overnatter engang imellem i sin barndomsby med sine venner ?
Jeg ved ikk min mand har gjort det før mange gange. Og han siger de sidder bare og spiller hele natten , den tror jeg ikk helt på.
Nu skal han til Fødselsdagsfest og jeg ved folk tager i byen efter . Vi har en aftale i vores forhold at vi ikk tager i byen uden hinanden så hvad gør man her ?
Er jeg ond? Eller skal jeg lade ham tage afsted
Jeg har det fint med at manden kommer lidt ud, det er både godt for ham og mig. Jeg vil jo også gerne ud med tøserne engang imellem.
Det kan godt være at det er mig der misfortolker, men synes det lyder som om at du er jaloux over at han skulle tage ned og hygge sig med vennerne og evt tage i byen. Personligt mener jeg at tillid er det vigtigste i et forhold og stoler man ikke på hinanden så er der nok nogle ting man skal have snakket om.
Forstår heller ikke, hvorfor han ikke må tage i byen uden dig? Vil i gøre det hele livet? Det tror jeg altså bliver umuligt for jer at overholde i det lange løb. Det er også sundt for begge parter at komme ud og få nogle nye input og have noget at fortælle når man kommer hjem.
Synes ikke du er ond, men synes du skal give din kæreste lov til at feste igennem, eller spille spil hele natten, hvis det er hvad han gerne vil - og nyd så når du en dag skal ud med veninderne og han passer tjansen derhjemme 
/Fenja 
Anmeld