Anonym skriver:
Hvordan har i det med at ha et barn og kæresten eller manden overnatter engang imellem i sin barndomsby med sine venner ?
Jeg ved ikk min mand har gjort det før mange gange. Og han siger de sidder bare og spiller hele natten , den tror jeg ikk helt på.
Nu skal han til Fødselsdagsfest og jeg ved folk tager i byen efter . Vi har en aftale i vores forhold at vi ikk tager i byen uden hinanden så hvad gør man her ?
Er jeg ond? Eller skal jeg lade ham tage afsted
Nu er jeg en halvgammel kone efterhånden, og jeg siger ligesom Katrine Larsen fra Matador, at: Man skal give sit mandfolk et langt tøjr, han skal såmænd nok finde hjem til dine frikadeller igen 
Lad ham dog lufte ørerne uden dig og hygge sig sammen med vennerne. Hvis han virkeligt vil rende med andre damer, så ville han nok gøre det alligevel, så stol på at du betyder så meget for ham, at han ikke gør det. Han måske får en lille pind i øret, snakker med vennerne, lukker noget mandehørm ud og danser måske med en pige eller to.
Og hvad så, han samler nok bare lidt appetit til han kommer hjem til dig igen. 
Og så kan du jo også gå en tur i byen med veninderne en anden gang.
Selvom man lever i parforhold, er man jo ikke afdød, og et parforhold skal heller ikke være en spændetrøje, men helst en udbygning af et liv, hvor man sammen og hver for sig lever livet med alle dets oplevelser.

Kærligst
Sussie
Anmeld