Er det iorden at manden overnatter ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

TeamRocket

Jeg skal helt sikkert i byen når jeg engang har født og baby er stor nok til at undvære mig, og så skal vi på værtshus som jo er en go blanding køn ;-) og jeg sover ikke hjemme, vil ikke risikere at forstyrre baby. Og manden har selfølgelig lov at ta samme tur bare det ikke er hver weekend, men det er vi nok os for gamle og 'dovne' til :-P men ja, den slags frihed skal der da være, ellers blir man da bims.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Kamulla

Hvorfor i alverden tager  i ikke i byen uden hinanden  man må da gerne have et socialt liv uden at have kæreste/konen med... det er da normalt... lyder til du bare ikk stoler på ham... det er sundt at være adskilt 

Anmeld

9. november 2012

Ellie79

Anonym skriver:

Hvordan har i det med at ha et barn og kæresten eller manden overnatter engang imellem i sin barndomsby med sine venner ?

Jeg ved ikk min mand har gjort det før mange gange. Og han siger de sidder bare og spiller hele natten , den tror jeg ikk helt på.

Nu skal han til Fødselsdagsfest og jeg ved folk tager i byen efter . Vi har en aftale i vores forhold at vi ikk tager i byen uden hinanden så hvad gør man her ?

Er jeg ond? Eller skal jeg lade ham tage afsted

Synes ikke du er ond, men forstår nok bare ikke hvordan man kan have en aftale om altid at være sammen når I skal i byen. Hvad gør I når der er julefrokost, eller anden komsammen med arbejde hvor partneren ikke er inviteret med.

Stol på ham og tag selv i byen med et par veninder og giv den gas... Så kan I have tømmermænd sammen næste dag og grine af hinandens bytur

Anmeld

9. november 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hvordan har i det med at ha et barn og kæresten eller manden overnatter engang imellem i sin barndomsby med sine venner ?

Jeg ved ikk min mand har gjort det før mange gange. Og han siger de sidder bare og spiller hele natten , den tror jeg ikk helt på.

Nu skal han til Fødselsdagsfest og jeg ved folk tager i byen efter . Vi har en aftale i vores forhold at vi ikk tager i byen uden hinanden så hvad gør man her ?

altså jeg forstår ikke helt pointen ved et forhold hvis man hele tiden SKAL sidde på skødet af hinanden. du er vel ikke hans mor, og han ikke din far, ergo må man formode at i er sammen fordi i stoler på hinanden, og fordi i elsker hinanden.

Jeg selv har ikke det store behov for at feste og more mig,men jeg kunne ALDRIG drømme om at hindre min "mand" i at tage i byen og more sig, og komme glad og tilfreds hjem, ej heller ville jeg forhindre ham i at have en bytur/hyggeaften med de gutter han holder af, nærmere tværtimod. ( har et par gange nærmest bestukket ham til at tage ud i byen og ikke komme hjem før end at han selv vil)

Anmeld

10. november 2012

JS<3

Fenja09 skriver:

Jeg har det fint med at manden kommer lidt ud, det er både godt for ham og mig. Jeg vil jo også gerne ud med tøserne engang imellem.

Det kan godt være at det er mig der misfortolker, men synes det lyder som om at du er jaloux over at han skulle tage ned og hygge sig med vennerne og evt tage i byen. Personligt mener jeg at tillid er det vigtigste i et forhold og stoler man ikke på hinanden så er der nok nogle ting man skal have snakket om.

Forstår heller ikke, hvorfor han ikke må tage i byen uden dig? Vil i gøre det hele livet? Det tror jeg altså bliver umuligt for jer at overholde i det lange løb. Det er også sundt for begge parter at komme ud og få nogle nye input og have noget at fortælle når man kommer hjem.

Synes ikke du er ond, men synes du skal give din kæreste lov til at feste igennem, eller spille spil hele natten, hvis det er hvad han gerne vil - og nyd så når du en dag skal ud med veninderne og han passer tjansen derhjemme

/Fenja

Jeg kan ikke være mere enig

Herhjemme er kæresten tiltider på kursus og væk nogle dage, for mig er det vigtigt at det fungere. Han er ikke glad for at ta i byen, men ud og hyggemed vennerne en hel nat (bowler, spiller playstation osv) det skal han helt sikkert ha lov til (: - men jeg savner ham da.

Anmeld

10. november 2012

LilleLene

Anonym skriver:

lad ham dog tage afsted og hyg sig

det eneste jeg siger til min mand, jeg gider ikke høre på han har tømmermænd dagen efter

Anmeld

10. november 2012

Camilla30

I vores forhold er det helt okay, og vi må også gerne tage i byen uden hinanden . Hilsen Camilla.

Anmeld

10. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nu er jeg en halvgammel kone efterhånden, og jeg siger ligesom Katrine Larsen fra Matador, at: Man skal give sit mandfolk et langt tøjr, han skal såmænd nok finde hjem til dine frikadeller igen

Lad ham dog lufte ørerne uden dig og hygge sig sammen med vennerne. Hvis han virkeligt vil rende med andre damer, så ville han nok gøre det alligevel, så stol på at du betyder så meget for ham, at han ikke gør det. Han måske får en lille pind i øret, snakker med vennerne, lukker noget mandehørm ud og danser måske med en pige eller to.
Og hvad så, han samler nok bare lidt appetit til han kommer hjem til dig igen.

Og så kan du jo også gå en tur i byen med veninderne en anden gang.

Selvom man lever i parforhold, er man jo ikke afdød, og et parforhold skal heller ikke være en spændetrøje, men helst en udbygning af et liv, hvor man sammen og hver for sig lever livet med alle dets oplevelser.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Har du en rigtig god grund til, at du slet ikke stoler på ham? Det lyder på mig som om der har været et eller andet tidspunkt for nylig hvor han har været dig utro, og så kan jeg måske til dels sætte mig ind i din tankegang...

Men når det er sagt så kunne min kæreste sagtens sidde hos en kammerat hele natten og spille et eller andet spil og drikke nogle øl!

Jeg tror virkelig ikke, at jeres forhold kan overleve, hvis du slet ikke stoler på ham! Det er simpelthen for opslidende i længden!

Hvis der har været utroskab inde over, så er l nødt til at få noget hjælp til at komme videre, hvis l virkelig vil hinanden!

Og hvis der ikke har været utroskab, så synes jeg, at du er nødt til at få hjælp til at tackle din jalousi, for ellers kører du dig selv og din kæreste helt i sænk!

Stort

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nu er jeg en halvgammel kone efterhånden, og jeg siger ligesom Katrine Larsen fra Matador, at: Man skal give sit mandfolk et langt tøjr, han skal såmænd nok finde hjem til dine frikadeller igen

Lad ham dog lufte ørerne uden dig og hygge sig sammen med vennerne. Hvis han virkeligt vil rende med andre damer, så ville han nok gøre det alligevel, så stol på at du betyder så meget for ham, at han ikke gør det. Han måske får en lille pind i øret, snakker med vennerne, lukker noget mandehørm ud og danser måske med en pige eller to.
Og hvad så, han samler nok bare lidt appetit til han kommer hjem til dig igen.

Og så kan du jo også gå en tur i byen med veninderne en anden gang.

Selvom man lever i parforhold, er man jo ikke afdød, og et parforhold skal heller ikke være en spændetrøje, men helst en udbygning af et liv, hvor man sammen og hver for sig lever livet med alle dets oplevelser.

Kærligst
Sussie

jeg må nok sige jeg er uenig med dig

jeg føler når man gifter sig med en og får barn .. så er man kommet videre med druk livet... ellers skulle man ha ventet med at giftes ..

Jeg føler det er troskab hvis han røre en anden kvinde og danser rundt med hende... eller ser stripshow i en diskotek som sker nu om dage.. det frister fyrene til alt muligt og alkoholen gør at folk gør ting de ikk burde når de er gift!!

Det er lige præcis derfor der er så mange som bliver skilt i danmark ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.