Verden ifølge bubber!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

nilletøz

4kløver skriver:

Jeg sad og blev mega gal over at han kun fik 16 år.

Ja gjorde jeg også...

Jeg sagde at han skulle have haft 16 gange 2 altså 32år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

nilletøz

Man kunne tydelig se på Bubber at det var noget der virkelig påvirkede ham! 

Jeg sad med en klump i halsen og tåre i mine øje

Jeg fatter vitterlig ikke hvordan man kan komme så langt ud og slå sine egne børn ihjel, sit eget kød og blod!

Stakkels mor, og resten af familien 

Anmeld

8. november 2012

4kløver

nilletøz skriver:

Ja gjorde jeg også...

Jeg sagde at han skulle have haft 16 gange 2 altså 32år

Ja eller skulle han aldrig ud.

Anmeld

9. november 2012

JS<3

Bebsen skriver:

Meget rørende program, missede desværre de første 5 min.
Hvis jeg var dig ville jeg sige noget a'la at det selvf gør dig ondt, at du blev rørt, og imponeret, og at det var flot hun stod frem og delte sin historie.
Som du selv er inde på er det ikke lige en historie man deler over en kop kaffe, og jeg kunne desuden forestille mig at hun er 'bange' for folks reaktioner, ikke mindst fremover.
Jeg har en ret voldsom historie, min far har slået min nærmeste familie ihjel, og tro mig, de gange bekendte/kolleger er inde på emnet forældre, søskende osv, og jeg bliver spurgt, pakker jeg som regel sandheden ind. For de gange jeg ikke gør, og bliver spurgt feks om jeg skal hjem til mine forældre til jul, og svarer at nej, det skal jeg ikke, at min far er meget syg og min mor død, kommer spørgsmålet jo tit hvordan hun døde, og siger jeg ligeud, jamen min far skød hende, og min bror og mormor, så glor folk sku en ekstra gang! Forståeligt nok.
Men bagefter, der er jeg ikke 'bare' Ida, der er jeg stakkels Ida med en crazy fortid, og det skaber afstand.

Det blev et sidespring,du kan ikke tilbyde hende noget, hun har andre at snakke med. Men vis din respekt og sympati

til hende, og dig.

Du skal BESTEMT også have en kæmpe

Anmeld

9. november 2012

JS<3

Jeg vil gøre alverden for min familie, det må være så hård for moren ikke at kunne kæmpe for dem. De blev bare flået ud af armene på hende. Gud hvor ville jeg gerne kunne give hende en kæmpe kram. Verden er fandme så uretfærdig, en fængselsdom er ikke nok, at han også har mistet sine børn og kone, er i mine øjne heller ikke nok. - han tog det dyrebareste fra et andet menneske, og der findes nok ikke nogen straf der er hård nok!

Anmeld

9. november 2012

Troldemommi

Jeg sad også og græd til udsendelsen, hvordan kan man andet, det er så forfærdeligt, en mand der er så syg i hovedet burde jo indlægges på en lukket afdeling resten af sit liv.

Jeg syntes det var så afsindigt flot klaret af moderen, tænk at sidde der og fortælle om hvordan ens børn blev slået ihjel af deres egen far, man fatter det jo ikke.

Monica

Anmeld

9. november 2012

MorDk

Min kæreste så det... og han var meget berørt af det! Jeg var inde og ligge Lillepigen! Er faktisk lidt glad for jeg ikke så det! Var ellers planen. Men jeg ville ha tudet helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.