Verden ifølge bubber!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

132319

celkt skriver:

nej, kun om de levende, deres fælles og hendes to papbørn.

Men hvad skal man også gøre, - nævner man lige i small-talken at man forøvrigt også havde to børn, som ens ex slog ihjel, så ryger den ode stemning nok lidt, og halvdelen af tilhørerne vil trække sig ind i deres skal som en snegl i sit hus og det hele vil blive utroligt akavet...

Ja, det kan jeg godt se

Puha, det er så forfærdeligt det der er sket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

jydeinden

celkt skriver:

Det var jo et totalt forfærdeligt program.

At kunne leve videre efter det Kristina har gået i gennem, damn, jeg tager hatten af for hende.

Og så er det ekstra tæt på, da jeg arbejder sammen med hende, men ikke anede noget om hendes historie før jeg så klip for programmet forleden dag.

Man kan ikke lade være med at spekulere på, hvordan man skal reagere på hende i morgen på arbejdet. Jeg tror bare hun skal have et knus, det er ikke så meget at sige eller gøre.

jeg tror jeg i dit sted ville sige at du er der til at lytte, og at hun også har lov til at dele sine tanker, gode som dårlige... jeg kan slet ikke sætte mig ind i at en forældre kan gøre noget så modbydeligt mod sit eget kød og blod, puha

Anmeld

8. november 2012

Åse

Indtil vider 1.papillon 2.cavalier king 3.dværg snavser 4.yorkshire terrier som race (har bare læst at yorkshire ikke er god til at være alene og så kan den have et stort temperament)

Anmeld

8. november 2012

GUSO

Åse skriver:

Indtil vider 1.papillon 2.cavalier king 3.dværg snavser 4.yorkshire terrier som race (har bare læst at yorkshire ikke er god til at være alene og så kan den have et stort temperament)

????? What

Anmeld

8. november 2012

Bebsen

Meget rørende program, missede desværre de første 5 min.
Hvis jeg var dig ville jeg sige noget a'la at det selvf gør dig ondt, at du blev rørt, og imponeret, og at det var flot hun stod frem og delte sin historie.
Som du selv er inde på er det ikke lige en historie man deler over en kop kaffe, og jeg kunne desuden forestille mig at hun er 'bange' for folks reaktioner, ikke mindst fremover.
Jeg har en ret voldsom historie, min far har slået min nærmeste familie ihjel, og tro mig, de gange bekendte/kolleger er inde på emnet forældre, søskende osv, og jeg bliver spurgt, pakker jeg som regel sandheden ind. For de gange jeg ikke gør, og bliver spurgt feks om jeg skal hjem til mine forældre til jul, og svarer at nej, det skal jeg ikke, at min far er meget syg og min mor død, kommer spørgsmålet jo tit hvordan hun døde, og siger jeg ligeud, jamen min far skød hende, og min bror og mormor, så glor folk sku en ekstra gang! Forståeligt nok.
Men bagefter, der er jeg ikke 'bare' Ida, der er jeg stakkels Ida med en crazy fortid, og det skaber afstand.

Det blev et sidespring,du kan ikke tilbyde hende noget, hun har andre at snakke med. Men vis din respekt og sympati

til hende, og dig.

Anmeld

8. november 2012

Åse

GUSO skriver:

????? What

Skrev i et forkert indslag sorry

Anmeld

8. november 2012

bøllen

Det var jo et totalt forfærdeligt program.

At kunne leve videre efter det Kristina har gået i gennem, damn, jeg tager hatten af for hende.

Og så er det ekstra tæt på, da jeg arbejder sammen med hende, men ikke anede noget om hendes historie før jeg så klip for programmet forleden dag.

Man kan ikke lade være med at spekulere på, hvordan man skal reagere på hende i morgen på arbejdet. Jeg tror bare hun skal have et knus, det er ikke så meget at sige eller gøre.

Det må så absolut være det VÆRSTE i hele verden

At miste sine højt elskede unger - og formåde at finde styrken til at leve videre

Anmeld

8. november 2012

GUSO

Åse skriver:

Skrev i et forkert indslag sorry

Troede du var gået fra forstanden

Anmeld

8. november 2012

Åse

GUSO skriver:

Troede du var gået fra forstanden

Er også lidt små tosset

Anmeld

8. november 2012

GUSO

Kan ikke forstå et menneske kan handle på den måde, syntes det er sygt at han kun får 16 år han har for helvede taget 2 liv!! han burde bures inde i et åbent fængsel på livstid!!
Mine varmeste tanker går til børnenes mor og familie, må i finde lys i det helvede i må leve i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.