Verden ifølge bubber!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. november 2012

celkt

Det var jo et totalt forfærdeligt program.

At kunne leve videre efter det Kristina har gået i gennem, damn, jeg tager hatten af for hende.

Og så er det ekstra tæt på, da jeg arbejder sammen med hende, men ikke anede noget om hendes historie før jeg så klip for programmet forleden dag.

Man kan ikke lade være med at spekulere på, hvordan man skal reagere på hende i morgen på arbejdet. Jeg tror bare hun skal have et knus, det er ikke så meget at sige eller gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Christina :-)

celkt skriver:

At kunne leve videre efter det Kristina har gået i gennem, damn, jeg tager hatten af for hende.

Og så er det ekstra tæt på, da jeg arbejder sammen med hende, men ikke anede noget om hendes historie før jeg så klip for programmet forleden dag.

Man kan ikke lade være med at spekulere på, hvordan man skal reagere på hende i morgen på arbejdet. Jeg tror bare hun skal have et knus, det er ikke så meget at sige eller gøre.

Jeg tudede

Anmeld

8. november 2012

celkt

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Jeg tudede

Det gjorde jeg også, - som bubber siger, - enhverv forældre kan ikke lade være med at prøve, bare en mikro lille smule, hvordan det ville føles, hvis det var os, det var gået ud over. Og .... jamen, altså, det er jo ubeskriveligt at forestille sig...

Anmeld

8. november 2012

MyLove E

celkt skriver:

Har ikke set det hvad handle det om???

Anmeld

8. november 2012

4kløver

Jeg sad og blev mega gal over at han kun fik 16 år.

Anmeld

8. november 2012

tarkoflen

Jeg så kun det sidste af det, og det var ganske forfærdeligt! Man kan slet ikke forstå, at man kan leve videre efter det!

Tænk at man kan blive så desperat at man slår sine egne børn ihjel! Det er jo helt ubegribeligt og manden er jo sindsyg og burde aldrig lukkes ud igen!

Anmeld

8. november 2012

Miss Church

4kløver skriver:

Jeg sad og blev mega gal over at han kun fik 16 år.

Også mig 

Anmeld

8. november 2012

132319

Puha, det var bare så frygteligt

Har hun aldrig fortalt om sine afdøde børn?

Anmeld

8. november 2012

celkt

Tauf skriver:

Har ikke set det hvad handle det om???

dobbeltmordet i svendborg for 7 år siden, en far skar halsen over på sine to døtre på 2 og 7  år, da moderen fandt en anden...

det stykke han læste op fra faderens afskedsbrev, det var lige så jeg fik gåsehud af det...

Anmeld

8. november 2012

celkt

132319 skriver:

Puha, det var bare så frygteligt

Har hun aldrig fortalt om sine afdøde børn?

nej, kun om de levende, deres fælles og hendes to papbørn.

Men hvad skal man også gøre, - nævner man lige i small-talken at man forøvrigt også havde to børn, som ens ex slog ihjel, så ryger den ode stemning nok lidt, og halvdelen af tilhørerne vil trække sig ind i deres skal som en snegl i sit hus og det hele vil blive utroligt akavet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.