Hvad ville i gøre-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Her er det mig der er problemet, dvs min svigerfamilie HADER mig, faktisk så meget at de har valgt vores fælles datter fra, for så behøver de ikke at se mig

Nej nej nej jeg forstår slet ikke at der er nogen mennesker der er sådan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Han er heldigvis enig med mig om alt.

Knus 

fantastisk.. så er det jo bare et spørgsmål om at han siger fra overfor sin familie, så de forstår at det er JERES børneopdragelse og at det ikke har noget med dem at gøre, at du vil bestemme osv
håber I finder ud af det og at ingen behøver blive valgt fra!
knus

Anmeld

3. juni 2009

Stumpen

wamse skriver:

arh tis, fik det skrevet for hurtigt Det var også mine de først valgte fra, men først efter i 5 år at have påstået at de betød lige så meget som den biologiske. Det skete mens min mand var blevet indlagt på psyk. afd. Det var så galt til sidst at jeg fra kl. 00.30 til 04.30 blev bombarderet med lede sms fra min svigermor.

Jeg er dybt rystet.. Hvad siger din mand til alt dette??

Anmeld

3. juni 2009

wamse

Anonym skriver:

Nej nej nej jeg forstår slet ikke at der er nogen mennesker der er sådan. 

Selvom jeg havde sagt at det var fint nok for mig at de havde kontakt til vores datter, så valgte de at stoppe fuldstændig med kontakt, og de mener det, for min datter har i mellemtiden haft fødselsdag og ingen kontakt fra dem

Anmeld

3. juni 2009

wamse

Stumpen skriver:

Jeg viste ham ALLE de sms der var blevet sendt frem og tilbage, for jeg ville have at han så hvad hun havde skrevet og det var ret klogt, for hun havde sendt en til ham fra mig, som var taget helt ude af kontekst. Han sagde hun skulle stoppe nu, og så valgte hun at cutte alt forbindelse.

Anmeld

3. juni 2009

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Ak ak, kender det godt. NØJAGTIG samme problem her.
Og for pulan det er hårdt at sidde det sted.
Håber han er mand nok til at give dem klar besked om, at de IKKE fortsat skal snakke sammen.
Det har i hvert fald kørt mig godt og grundig psykisk ned

Stort kram til dig.

Åhh det kan jeg godt husk du sagde det altså os bare mega øv...

Jeg synes bare det øv for lille manden skal de se sin farfar og farmor men jeg føler mig bare så lille og dum når jeg er der 

Skal du til Late Night i morgen i silkeborg?

Knus til dig.

Anmeld

3. juni 2009

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Ak ak, kender det godt. NØJAGTIG samme problem her.
Og for pulan det er hårdt at sidde det sted.
Håber han er mand nok til at give dem klar besked om, at de IKKE fortsat skal snakke sammen.
Det har i hvert fald kørt mig godt og grundig psykisk ned

Stort kram til dig.

Hov glemte lige jeg var ano hi hi...

Men jeg var hjemme hos dig den 21 maj så ved du vel hvem jeg er 

Anmeld

3. juni 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

fantastisk.. så er det jo bare et spørgsmål om at han siger fra overfor sin familie, så de forstår at det er JERES børneopdragelse og at det ikke har noget med dem at gøre, at du vil bestemme osv
håber I finder ud af det og at ingen behøver blive valgt fra!
knus

Han har bare så svært ved at sige fra over for dem virkelig svært (fx har han fået skæld ud af sin mor fordi han ikke var fin nok til barnedåben og hvis han ikke lige holder lille manden som hun vil have han skal holde ham) og han siger ikke noget til det han finder sig bare i det...
Og jeg bliver rigtig lille i deres nærvær så den er bare svær synes jeg.

Anmeld

3. juni 2009

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Ja hold da op det jeg sgu os.

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Han har bare så svært ved at sige fra over for dem virkelig svært (fx har han fået skæld ud af sin mor fordi han ikke var fin nok til barnedåben og hvis han ikke lige holder lille manden som hun vil have han skal holde ham) og han siger ikke noget til det han finder sig bare i det...
Og jeg bliver rigtig lille i deres nærvær så den er bare svær synes jeg.

æv ja, det kan jeg godt se!
Men det er nok bare om at du får en rigtig god, og kærlig, snak med ham om at der skal ske noget... for det er ikke rart for nogen hvis et ultimatum bliver stillet!
Håber I får styr på det!
knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.