Hvad ville i gøre-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du vælge familie eller manden

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.912 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Anonym trådstarter

Hvis jeres familie ikke kunne lide jeres mand, og de gjorde over for jeres mænd at det ikke var så behageligt for ham.

Ville i vælge familie eller jeres mand og hvorfor

KH en trist. og det skal lige siges at det ikke er min familie der ikke kan lide min mand men min svigerfamilie der ikke kan lide mig   de kan bedre lide hans ex som han var sammen med i folkeskolen men som de stadig har kontakt men.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Fines mor

Anonym skriver:

Hvis jeres familie ikke kunne lide jeres mand, og de gjorde over for jeres mænd at det ikke var så behageligt for ham.

Ville i vælge familie eller jeres mand og hvorfor

KH en trist. og det skal lige siges at det ikke er min familie der ikke kan lide min mand men min svigerfamilie der ikke kan lide mig   de kan bedre lide hans ex som han var sammen med i folkeskolen men som de stadig har kontakt men.

Faktisk har jeg valgt min bror fra, fordi han ikke kan li min mand. Bla. fordi min mand har nogle andre holdninger end min bror, og det kan han ikke leve med.
Så må de jo passe sig selv..
Jeg har også førhen været uden mor og far i en periode, forbi min far ikke kunne li min mand. Men altså min far har aldrig kunne li nogle svigerbørn, så om det så var Kronprinsen var det ligemeget.. :-)

SÅ jeg har valgt min mand, fremfor min bror.

Anmeld

3. juni 2009

CarinaSB

Jeg har valgt en kæreste fra .. men det var nu mere fordi at han ikke kunne lide min familie .. Og jeg gjorde det fordi at han begyndte at sige at jeg ikke måtte se min fam .. og det er der bare ikke nogen fyr der skal bestemme .. da jeg har et meget tæt forhold til min fam.

Så jeg er overlykkelig over at min familie elsker min nye kæreste .. og omvendt

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Hvis jeg havde en mand, så var han da min nærmeste familie...udover det, så ville jeg ikke engang have lyst til at være sammen med mennesker der kunne finde på at stille mig i en sådan pine at jeg skulle vælge...for mig ville dem der stillede det krav, allerede selv have valgt mig fra/selv meldt sig ud af mit liv.....giver det mening??

Anmeld

3. juni 2009

Anonym trådstarter

CarinaSD skriver:

Jeg har valgt en kæreste fra .. men det var nu mere fordi at han ikke kunne lide min familie .. Og jeg gjorde det fordi at han begyndte at sige at jeg ikke måtte se min fam .. og det er der bare ikke nogen fyr der skal bestemme .. da jeg har et meget tæt forhold til min fam.

Så jeg er overlykkelig over at min familie elsker min nye kæreste .. og omvendt

Var der barn indblandet der?

Anmeld

3. juni 2009

CarinaSB

Jeg var gravid .. Men tabte det desværre

Anmeld

3. juni 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Hvis jeg havde en mand, så var han da min nærmeste familie...udover det, så ville jeg ikke engang have lyst til at være sammen med mennesker der kunne finde på at stille mig i en sådan pine at jeg skulle vælge...for mig ville dem der stillede det krav, allerede selv have valgt mig fra/selv meldt sig ud af mit liv.....giver det mening??

Meget det er os sådan jeg har det men jeg ved jo ikke helt hvordan manden tænker på det område og jeg tør ikke spørge. 

Inden vi fik barn var det ikke nogen problemer overhoved og der kunne de godt lidt mig, men efter vi fik barn, så det gået ned af, for de kan ikke lide min opdragelse til mit barn han er dog kun 3 måneder men jeg ved hvordan jeg vil have det.
Bla. 

Han skal ikke smage slik de første 2 år og gerne længere (det forstå hun ikke for hvad så med påskeæg fastalavnris osv osv)
Jeg vil ikke have de skal ryge i hans nærvær (jamen det tager han jo ikke skade af)
Han skal ikke leve af fed mad altså fløde sovs fastfood osv osv (jamen det jo god for dem det jo god gammel dages mad)

Siden jeg begynd og sige at det vil jeg ikke have det ønsker jeg ikke osv osv så er det bare gået ned af bakke.

Anmeld

3. juni 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Meget det er os sådan jeg har det men jeg ved jo ikke helt hvordan manden tænker på det område og jeg tør ikke spørge. 

Inden vi fik barn var det ikke nogen problemer overhoved og der kunne de godt lidt mig, men efter vi fik barn, så det gået ned af, for de kan ikke lide min opdragelse til mit barn han er dog kun 3 måneder men jeg ved hvordan jeg vil have det.
Bla. 

Han skal ikke smage slik de første 2 år og gerne længere (det forstå hun ikke for hvad så med påskeæg fastalavnris osv osv)
Jeg vil ikke have de skal ryge i hans nærvær (jamen det tager han jo ikke skade af)
Han skal ikke leve af fed mad altså fløde sovs fastfood osv osv (jamen det jo god for dem det jo god gammel dages mad)

Siden jeg begynd og sige at det vil jeg ikke have det ønsker jeg ikke osv osv så er det bare gået ned af bakke.

Måske du alligevel skal åbne munden og tale med din  mand, ellers kommer I jo ikke rigtig nogle vegne og det er da skidt hvis det skal ødelæge Jeres forhold...en anden god idé er: "smil og vink" (har du set madagascar..) nå, men lad være med at tale for meget med dem om børn og hvad man skal og bør..Jeres barn er så lille endnu at det jo slet ikke er et problem, da det kun er bryst der er aktuelt...
Men altså, få talt med manden din...
Knus til dig..
Eva..

Anmeld

3. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Som Eva skriver, så ville jeg fravælge den person/side, der tvang mig til at vælge. Altså kunne min familie ikke lide min mand, og tvang mig til at vælge - enten ved ultimatum eller ubehøvlet opførsel - så måtte familien vige. Var det manden der tvang mig, røg han ud.

Men jeg har for mange år siden fravalgt en kæreste pga. min families antiparti i mod ham, og kan i dag udmærket se, hvorfor de ikke kunne lide ham (han tog/solgte stoffer, var dybt provokerende, og elskede at starte slåskampe osv.). Vi var ikke sammen så længe, men jeg er lykkelig for, at jeg kom hurtigt ud af det igen, så nogen gange kan den part der stiller et ultimatum op jo godt have ret.

Anmeld

3. juni 2009

Plysbjørnen

- skriver:

Kommer an på en langt større situation...

Er det et forhold jeg ønsker og tror på, så vælger jeg manden...
Og så ville jeg melde klart ud at det med at gøre det ubehageligt skulle droppes og ellers så de os slet ikke...

Enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.