Dagens mand med lebber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Nu er jeg ikke helt klar over, hvad du henviser til.
Kan du ikke forklare nærmere, for der må jo være en tråd eller artikel eller andet du ligesom føler, du vil kommentere

Eller mener du bare lesbiske sådan generelt??

Jeg kender en hel del lesbiske piger, faktisk er et par af mine bedste veninder lesbiske og et par af dem er også transkønnede, og ingen af dem taler grimt om sig selv og andre...heldigvis da.
De er dejlige gæve piger, som bare er verdens bedste venner, og som er dybt loyale.

Kærligst
Sussie

det er fra et tv program søde tror hun mener at de i programmet taler grimt til hinanden, eller om hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
SussieThyssen skriver:

Nu er jeg ikke helt klar over, hvad du henviser til.
Kan du ikke forklare nærmere, for der må jo være en tråd eller artikel eller andet du ligesom føler, du vil kommentere

Eller mener du bare lesbiske sådan generelt??

Jeg kender en hel del lesbiske piger, faktisk er et par af mine bedste veninder lesbiske og et par af dem er også transkønnede, og ingen af dem taler grimt om sig selv og andre...heldigvis da.
De er dejlige gæve piger, som bare er verdens bedste venner, og som er dybt loyale.

Kærligst
Sussie

Programmet, hun omtaler, står i overskriften på tråden - og at dømme efter hendes øvrige indlæg i tråden og hendes profil, er TS selv  lesbisk. 

Anmeld

7. november 2012

Mor og meget mere

Hvem? skriver:

Kan sagtens følge dig, men for mit vedkommende er jeg fuldstændig ligeglad med om personen er muslim, betonlebber eller bøsse - hvis jeg syntes mennesket er vidunderligt er baggrunden eller valget af en livsstil mig uvedkommende..

Jeg hader generalisering

Men den indstilling kommer efter min opfattelse af livserfaring og er ikke noget, meget unge eller snæversynede mennesker har med i bagagen. Det sidste, de har brug for, er stereotyp-shows. Og det er præcis, hvad man fodrer dem med 

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

jydeinden skriver:

det er fra et tv program søde tror hun mener at de i programmet taler grimt til hinanden, eller om hinanden.

Ahh ok..tak for opklaringen

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

Mor og meget mere skriver:

Programmet, hun omtaler, står i overskriften på tråden - og at dømme efter hendes øvrige indlæg i tråden og hendes profil, er TS selv  lesbisk. 

Jeg ved godt at TS er lesbisk, men kender ikke navnet på tv-programmet, så det sagde mig ikke noget

Men har vist styr på tingene nu LOL

Anmeld

7. november 2012

Mor og meget mere

SussieThyssen skriver:

Jeg ved godt at TS er lesbisk, men kender ikke navnet på tv-programmet, så det sagde mig ikke noget

Men har vist styr på tingene nu LOL

Mit bedste råd er, at du fortsat holder dig fra programmet - det er tåkrummende pinligt og handler dybest set om at bedømme andre mennesker, gerne groft, udfra overfladiske førstehåndsindtryk. "Duer ikke - væk!". Mine teens har heldigvis mistet interessen for det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.