Dagens mand med lebber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.052 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. november 2012

tankai

Hvordan er det, de snakker til hinanden!?! 

De udstiller sig selv, og putter alle andre lesbiske i en bås! 

Sådan er JEG altså ikke! 

Jeg skammer mig over dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

TNBC

tankai skriver:

JdHvordan er det, de snakker til hinanden!?! 

Sådan er JEG altså ikke! 

Jeg skammer mig over dem 

Ja de er meget grove.. Jeg ved ik helt hvorfor..

Anmeld

7. november 2012

Hvem?

tankai skriver:

Sådan er JEG altså ikke! 

Jeg skammer mig over dem 

Nu har jeg flere gange set Dagens Mand også med hetro'er, og de snakker altså li grimt om hinanden, uanset om det er en mand eller kvinde der er på podiet - så mon ikke bare det er et mediestunt..

Anmeld

7. november 2012

tankai

Hvem? skriver:

Nu har jeg flere gange set Dagens Mand også med hetro'er, og de snakker altså li grimt om hinanden, uanset om det er en mand eller kvinde der er på podiet - så mon ikke bare det er et mediestunt..

Tror bare jeg ligger mere til det, når det er lebberne, eller bøsserne der er med.. 

Anmeld

7. november 2012

Hvem?

tankai skriver:

Tror bare jeg ligger mere til det, når det er lebberne, eller bøsserne der er med.. 

Det tror jeg slet ikke du behøver, syntes generelt tonerne mod hinanden er hårde, det er jo et "opmærksomheds-program"

Anmeld

7. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
tankai skriver:

Sådan er JEG altså ikke! 

Jeg skammer mig over dem 

Det er i det hele taget et ækelt program, som afslører et primitivt og frastødende menneskesyn. 

Og ja - både lesbiske og bøsser stigmatiseres og fremstilles som stereotyper, selvom tilrettelæggerne sikkert vil hævde, at de er SÅÅÅ fresh og tolerante, når de caster homoseksuelle. 

Jeg hørte fornylig en pige i 8. klasse sige, at hun ønskede sig en bøsseven - for "de er bare SÅ nuttede og ved alt om tøj og makeup". Jep - allesammen! - der findes nemlig ikke kiksede eller lede eller ganske "almindelige" mænd, som tilfældigvis er homoseksuelle. 

Jeg er ved at brække mig over denne nye, pseudotolerante fremstilling af homoseksuelle - det er blot en ny måde at stigmatisere en minoritetsgruppe på. 

Anmeld

7. november 2012

Hvem?

Mor og meget mere skriver:

Det er i det hele taget et ækelt program, som afslører et primitivt og frastødende menneskesyn. 

Og ja - både lesbiske og bøsser stigmatiseres og fremstilles som stereotyper, selvom tilrettelæggerne sikkert vil hævde, at de er SÅÅÅ fresh og tolerante, når de caster homoseksuelle. 

Jeg hørte fornylig en pige i 8. klasse sige, at hun ønskede sig en bøsseven - for "de er bare SÅ nuttede og ved alt om tøj og makeup". Jep - allesammen! - der findes nemlig ikke kiksede eller lede eller ganske "almindelige" mænd, som tilfældigvis er homoseksuelle. 

Jeg er ved at brække mig over denne nye, pseudotolerante fremstilling af homoseksuelle - det er blot en ny måde at stigmatisere en minoritetsgruppe på. 

Argh, det ved jeg nu ikke - det er vel også tilladt at tænke selv?

Kan selv ikke følge dit syn på udviklingen, men er der ikke bare en tedens til at sætte folk i kasser, uanset lebber, bøsser, tykke, tynde, høje, lave o.s.v.????

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

tankai skriver:

Sådan er JEG altså ikke! 

Jeg skammer mig over dem 

kan kun fortælle hvad vi bliver fortalt som hetroer:

Vær ærlige, spidse og med kant for det er det som giver seertal

så er ret sikker på at sådan som de lesbiske snakker til hinanden er fordi de også er blevet bedt om det

Jeg duede slet ikke til at tale grimt så det grimmeste jeg fik sagt var " En mand der skal bruge en golfbane for at finde et godt hul bruger for mange huller ) det klippede de heldigvis fra men der skal virkelig bitch i den før de tager det med

Anmeld

7. november 2012

tankai

Carl-Emil's mor skriver:

kan kun fortælle hvad vi bliver fortalt som hetroer:

Vær ærlige, spidse og med kant for det er det som giver seertal

så er ret sikker på at sådan som de lesbiske snakker til hinanden er fordi de også er blevet bedt om det

Jeg duede slet ikke til at tale grimt så det grimmeste jeg fik sagt var " En mand der skal bruge en golfbane for at finde et godt hul bruger for mange huller ) det klippede de heldigvis fra men der skal virkelig bitch i den før de tager det med

Ja okay.. Dejligt med et svar fra en der virkeligt kender til det  TAK..

Så skal jeg ikke føle mig truffet 

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

tankai skriver:

Ja okay.. Dejligt med et svar fra en der virkeligt kender til det  TAK..

Så skal jeg ikke føle mig truffet 

hahah nej det er faktisk det som er så "farligt" ved sådan et program for tingene bliver drejet for at få seer, men sådan er det jo med alt tv

men dejligt at kunne være til hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.