Det kære vasketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

morethanperfect

SecretMe skriver:

Er den evige dårlige samvittighed her hjemme.
Synes altid vi er bagefter, og når man endelig er i bund, kan man jo nærmest starte forfra.

Hvordan er jeres vasketøjsrutiner? kunne virkelig godt bruge lidt inspiration, så vi kan få styr på vores evige hængeparti

Åhh ja ..

Vi vasker 2 gange dagligt ca.. Det ret meget , men ellers ender det i stoore bunker og det gider vi ikke ..

Når vi vasker de to gange dagligt , kan vi ende med kun og ha 2-3 ting tilbage som ikke lige kunne være i den sidste vask , så det meget rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Kloster

Jeg har det fint med vasketøjet. Føler jeg har styr på det og jeg har ansvaret for det. + at det hele ligger i baggangen, så jeg lukker bare døren og har ro. Dét nyder jeg.

Jeg har i gennemsnit 3 maskiner tøj om dagen. Så det skal bare ordnet tøj hver dag. Springer jeg bare 1 dag over, ja så har jeg bare 5-6 maskiner dagen efter.

Men om morgenen når jeg har skyllet hår, ordner jeg en maskine. Når jeg kommer hjem fra arbejde klarer jeg en maskine igen og igen i inden/efter aftensmaden = 3 maskiner

Vil lige sige, at jeg kommer nærmest alt i tumbleren. Så det er nemt nok for mig.

Min kæphest er klart at få tøjet lagt væk!! Jeg ligger alt tøj sammen og ligger i hver vores bunke (ret struktureret) også ligger det på det lange dejlige bord i baggangen. Vi har skabe over, så tøjet kommer ofte først væk derfra, hvis bunken vælter ell hvis det ikke kan være under skabene mere  Dog er drengene ved at være så store nu at de klarer det selv. Men vi er faktisk tilbøjelig til at hente alt tøj i baggangen i stedet for i vores skabe

Anmeld

7. november 2012

Moar2011

SecretMe skriver:

Er den evige dårlige samvittighed her hjemme.
Synes altid vi er bagefter, og når man endelig er i bund, kan man jo nærmest starte forfra.

Hvordan er jeres vasketøjsrutiner? kunne virkelig godt bruge lidt inspiration, så vi kan få styr på vores evige hængeparti

jeg vasker HVERTFALD hver anden dag - da både jeg og vores søn skrifter tøj hverdag - manden har uniform

Anmeld

7. november 2012

Maja_4000

Vi vasker når en af kurvene er fyldt Hehe .. Vi bruger vaskekælder , så det skal times lidt .. Dog er der ikke særlig mange som bruger den , så man skal ikke bestille tid

Men nej , hvor jeg GLÆDER mig til at vores egen vaskemaskine bliver sat til herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.