Det kære vasketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Elling <3<3

Er den evige dårlige samvittighed her hjemme.
Synes altid vi er bagefter, og når man endelig er i bund, kan man jo nærmest starte forfra.

Hvordan er jeres vasketøjsrutiner? kunne virkelig godt bruge lidt inspiration, så vi kan få styr på vores evige hængeparti

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Frøken J.

SecretMe skriver:

Synes altid vi er bagefter, og når man endelig er i bund, kan man jo nærmest starte forfra.

Hvordan er jeres vasketøjsrutiner? kunne virkelig godt bruge lidt inspiration, så vi kan få styr på vores evige hængeparti

Jeg ved hvad du mener! Vi har vaskekælder, så det er ikke ofte vi får vasket

Anmeld

6. november 2012

Hvem?

SecretMe skriver:

Jeg vasker HVER eneste dag, får det lagt sammen og på plads - jeg hader vasketøj, så det ska bare af vejen hurtigst muligt - dog er der meget med 2 små børn på to og to voksne, men som sagt, det ska bare væk...

Anmeld

6. november 2012

Elling <3<3

Hvem? skriver:

Jeg vasker HVER eneste dag, får det lagt sammen og på plads - jeg hader vasketøj, så det ska bare af vejen hurtigst muligt - dog er der meget med 2 små børn på to og to voksne, men som sagt, det ska bare væk...

uhh jeg ville ønske jeg havde din disiplin..

Anmeld

6. november 2012

Hvem?

SecretMe skriver:

uhh jeg ville ønske jeg havde din disiplin..

Jeg har et par enkelte gange prøvet at indføre "et par vaskedage om ugen", men så står jeg og folder vasketøj i flere timer og det gider jeg simpelthen ikke - tar et par vaske om dagen, så max 10 min, så det hele lagt sammen, så ska det bare fordeles i de forskellige værelser

Anmeld

6. november 2012

Victoria2013

Hvem? skriver:

Bliver det ikke dyrt både mht. vand og vaskepulver at vaske så tit?

Nu bliver vi godt nok først forældre til sommer, men håber da vi kan fortsætte vores rutine. Vi har både vaskemaskine og tørretumbler og vasker det hele én gang om ugen... kan forestille mig det nok bliver 2 gange når den lille kommer til

Anmeld

6. november 2012

Hvem?

Kia2013 skriver:

Bliver det ikke dyrt både mht. vand og vaskepulver at vaske så tit?

Nu bliver vi godt nok først forældre til sommer, men håber da vi kan fortsætte vores rutine. Vi har både vaskemaskine og tørretumbler og vasker det hele én gang om ugen... kan forestille mig det nok bliver 2 gange når den lille kommer til

Vi har eget vandværk (bor på en stor gård), så der sparer vi jo en masse, men tørretrumbleren tar en del strøm, men det er noget jeg gerne gir penge til - så kan man se hvor meget jeg hader vasketøj

Og vaskepulver, jeg køber altid Neutral og altid når den på 6,4 kg er på bud til en 89 el 99,- så slemt blir det aldrig, syntes jeg ikke

Anmeld

6. november 2012

Maja88

1-2 vaske om dagen men får det altid først lagt sammen on søndagen

Anmeld

6. november 2012

Elling <3<3

Hvem? skriver:

Jeg har et par enkelte gange prøvet at indføre "et par vaskedage om ugen", men så står jeg og folder vasketøj i flere timer og det gider jeg simpelthen ikke - tar et par vaske om dagen, så max 10 min, så det hele lagt sammen, så ska det bare fordeles i de forskellige værelser

Den vane må jeg se om jeg ikke kan få indført mig.

Anmeld

6. november 2012

Hvem?

SecretMe skriver:

Den vane må jeg se om jeg ikke kan få indført mig.

Det er en go ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.