jeg hader!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Kay

Mor til Ida <3 skriver:

Fandme nej om mine svigerforældre eller min egen mor for den sags skyld skal ind på mit soveværelse!

Læs: Jeg forstår dig!

lige netop... jeg vader heller ALDRIG ind i andres soveværelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Kay

LevisMor skriver:

Næste gang der ikke bliver smuttet ud fra værelset når du siger det pænt , må du sige det med en anden tone. De kan ikke bestemme om de vil blive siddende, det er jo ikke deres hjem og det tror nogle desværre alt for tit 

ja lige netop!

Anmeld

6. november 2012

B&J

Kay skriver:

jamen det er ik så vigtigt at de ik kunne ordne det når de kom hjem! og min mand ved at det ved en fejl ligger fremme

nåå okay ja så er det træls

Anmeld

6. november 2012

mpr

Nej har det præcis på samme måde som dig og desværre har vi også computeren i soveværelset fordi der ikke er plads andre steder Så kæresten har også fra tid til anden folk med derind.. Dog er det ikke ham der er værst til det. Kærestens pige skal heller ikke være i vores soveværelse det ved hun dog godt men så snart der er gæster hiver hun dem med derind ._.

Så vi har alt nede i natbords skuffen for vi skal ikke risikere noget ^^

Anmeld

6. november 2012

-Sigrid-

Ingen ud over min mand og datter kommer ind på vores soveværelse! Det er derinde vi elsker, sover og har de mest seriøse samtaler. Det er der hvor vi prutter og har det dårligt, og det er PRIVAT! Jeg går heller aldrig ind i andres soveværelser, og hvis jeg endelig gør det (ud over når det er ved venner mm som bor hjemme) så syntes jeg det er akavet og jeg føler at personen lige så godt kunne stå nøgen foran mig

Håber svigermor og svigerfar snart fiser af så du kan skælde din mand ud for at gøre det

Anmeld

6. november 2012

K&S

Kay skriver:

lige netop... som min kære oldemor sagde... ægtesengen er hellig!

Anmeld

6. november 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

det er heller ik normalt det ligger der... men det blev glemt i går da lil pigen vågnede sulten op... og vi begge har været ude af døren hele dagen 

Hehe sidder altså og griner lidt. Vi kan alle komme ud for ups'er

Men ellers har jeg stor forståelse for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.