jeg hader!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

K&S

Kay skriver:

jeg hader at havde andee mennesker i mit soveværelse! og i min seng... det kan godt være jeg er underlig... men det er mit private rum 

min mand ved jeg har det sådan... og alligevel står han og hans mor og far der inde og ser noget på hans pc... og de sidder på vores seng... 

det kynne jeg nok overleve hvis ikke jeg viste at frit fremme på hans natbord stårglidecrem og legetøj! 

fuck fucking ud af mit soveværelse! prøvede at sige det pænt... men så får jeg stukked i skoende at jeg er hysterisk... det er så min kære svigerfar... 

Jeg har ikke noget imod andre mennesker i mit soveværelse - de skal bare IKKE røre min seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Fandme nej om mine svigerforældre eller min egen mor for den sags skyld skal ind på mit soveværelse!

Læs: Jeg forstår dig!

Anmeld

6. november 2012

Kay

SussieThyssen skriver:

Hehe...ja ens soveværelse er ens slot mere end noget andet
Sådan har jeg det også, men man kan jo alligevel komme ud for at andre kommer derind, og så må man jo sørge for at "legesagerne" ikke ligger fremme og flyder. Der kommer jo også en dag hvor ens børn helst ikke skal finde det i en for tidlig alder

Kærligst
Sussie

det er heller ik normalt det ligger der... men det blev glemt i går da lil pigen vågnede sulten op... og vi begge har været ude af døren hele dagen 

Anmeld

6. november 2012

Kay

B&J skriver:

jeg har det på samme måde mit soveværelse er mit/vores

men nu er det jo lidt svært i jeres sted når computeren står der inde og de skulle se noget på den og meget uheldigt i har sådan noget på natbordet

kunne være de fik i chok og aldrig kom der ind igen

jamen det er ik så vigtigt at de ik kunne ordne det når de kom hjem! og min mand ved at det ved en fejl ligger fremme

Anmeld

6. november 2012

Levi&LilysMor

Kay skriver:

jeg hader at havde andee mennesker i mit soveværelse! og i min seng... det kan godt være jeg er underlig... men det er mit private rum 

min mand ved jeg har det sådan... og alligevel står han og hans mor og far der inde og ser noget på hans pc... og de sidder på vores seng... 

det kynne jeg nok overleve hvis ikke jeg viste at frit fremme på hans natbord stårglidecrem og legetøj! 

fuck fucking ud af mit soveværelse! prøvede at sige det pænt... men så får jeg stukked i skoende at jeg er hysterisk... det er så min kære svigerfar... 

Næste gang der ikke bliver smuttet ud fra værelset når du siger det pænt , må du sige det med en anden tone. De kan ikke bestemme om de vil blive siddende, det er jo ikke deres hjem og det tror nogle desværre alt for tit 

Anmeld

6. november 2012

tarkoflen

Kay skriver:

plejer vi også at gøre... men fik ik lige gjort det i går aftes og vi har begge været ude hele dagen... og kom hjem 2 min. før de kom... og jeg havde ik lige regnet med de skulle der ind! især ik eftersom da de trådte ind af døren viskede jeg til min mand at det stod fremme så døren skulle holdes lukket

Hi hi ja det kan jo smutte det skidt

Men uheldigt at kæresten ikke lige huskede, at han selv lige skulle gå derind før han inviterede gæster derind!

Anmeld

6. november 2012

Kay

Louise17 skriver:

Kender det godt.. Har det nøjagtig på samme måde. Her står glidecremen faktisk fremme (har ikke lige gidet at gemme det væk) så må folk tænke hva de vil, hvis de braser ind i MIT soveværelse 

hader det virkelig!

Anmeld

6. november 2012

Kay

Mom In The Making skriver:

TAK!!!!! jeg har det helt lige sådan, min kæreste har en lillebror der er 16 år yngre end ham og var hele familiened kæledægge, da bin kæreste boede hjemme troede han at han skulle komme og mosle sengen hver dag og jeg kan ikke tage det. Svigermotter synes jo self jeg var hys "han er jo bare en lille dreng" i dont Care, gider ikke andre mosler der hvor jeg dyrker sex. SLUT!! Egne børn er dog undtaget. Desuden kommer der ikke nogen ind i vores soveværelset med mindre det er noget Som er I sove væreslet og ikke kan tages derfra de skal se. Så jeg forstår.

lige netop!

Anmeld

6. november 2012

Kay

marloutti skriver:

Det var dog mega træls! Og hvad bilder han sig ind at sige sådan?!?! Det er s## da dit hjem!!! Øj....

lige netop

Anmeld

6. november 2012

Kay

K&S skriver:

Jeg har ikke noget imod andre mennesker i mit soveværelse - de skal bare IKKE røre min seng

lige netop... som min kære oldemor sagde... ægtesengen er hellig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.