jeg hader!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Kay

jeg hader at havde andee mennesker i mit soveværelse! og i min seng... det kan godt være jeg er underlig... men det er mit private rum 

min mand ved jeg har det sådan... og alligevel står han og hans mor og far der inde og ser noget på hans pc... og de sidder på vores seng... 

det kynne jeg nok overleve hvis ikke jeg viste at frit fremme på hans natbord stårglidecrem og legetøj! 

fuck fucking ud af mit soveværelse! prøvede at sige det pænt... men så får jeg stukked i skoende at jeg er hysterisk... det er så min kære svigerfar... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

tarkoflen

I er da vist nødt til at pakke legetøjet væk efter brug, lyder det til

Men jeg kan godt forstå, at du synes det er træls, at det ikke kan respekteres at du bare ikke er pjattet med folk i soveværelset!

Anmeld

6. november 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

jeg hader at havde andee mennesker i mit soveværelse! og i min seng... det kan godt være jeg er underlig... men det er mit private rum 

min mand ved jeg har det sådan... og alligevel står han og hans mor og far der inde og ser noget på hans pc... og de sidder på vores seng... 

det kynne jeg nok overleve hvis ikke jeg viste at frit fremme på hans natbord stårglidecrem og legetøj! 

fuck fucking ud af mit soveværelse! prøvede at sige det pænt... men så får jeg stukked i skoende at jeg er hysterisk... det er så min kære svigerfar... 

Hehe...ja ens soveværelse er ens slot mere end noget andet
Sådan har jeg det også, men man kan jo alligevel komme ud for at andre kommer derind, og så må man jo sørge for at "legesagerne" ikke ligger fremme og flyder. Der kommer jo også en dag hvor ens børn helst ikke skal finde det i en for tidlig alder

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. november 2012

B&J

jeg har det på samme måde mit soveværelse er mit/vores

men nu er det jo lidt svært i jeres sted når computeren står der inde og de skulle se noget på den og meget uheldigt i har sådan noget på natbordet

kunne være de fik i chok og aldrig kom der ind igen

Anmeld

6. november 2012

JulieAlex89

Nej det er ikke kun dig! Jeg kan heller ikke have det! Det er ligesom om at de kommer alt ALT for tæt på mit privat liv!! Kan ikke forklar det...  

Man nej der er heller ingen der skal ind i min soveværelse!! 

Anmeld

6. november 2012

JS<3

Jeg har det på samme måde med mit soveværelse. Kan heller ik klare når min kærestes unger får lov til at rode rundt i vores seng og se film. De har ders eget tv på værelset og i stuen  han kender min mening omkring det

Anmeld

6. november 2012

Helloo

Kay skriver:

Kender det godt.. Har det nøjagtig på samme måde. Her står glidecremen faktisk fremme (har ikke lige gidet at gemme det væk) så må folk tænke hva de vil, hvis de braser ind i MIT soveværelse 

Anmeld

6. november 2012

MomInTheMaking

Kay skriver:

TAK!!!!! jeg har det helt lige sådan, min kæreste har en lillebror der er 16 år yngre end ham og var hele familiened kæledægge, da bin kæreste boede hjemme troede han at han skulle komme og mosle sengen hver dag og jeg kan ikke tage det. Svigermotter synes jo self jeg var hys "han er jo bare en lille dreng" i dont Care, gider ikke andre mosler der hvor jeg dyrker sex. SLUT!! Egne børn er dog undtaget. Desuden kommer der ikke nogen ind i vores soveværelset med mindre det er noget Som er I sove væreslet og ikke kan tages derfra de skal se. Så jeg forstår.

Anmeld

6. november 2012

marloutti

Kay skriver:

Det var dog mega træls! Og hvad bilder han sig ind at sige sådan?!?! Det er s## da dit hjem!!! Øj....

Anmeld

6. november 2012

Kay

tarkoflen skriver:

I er da vist nødt til at pakke legetøjet væk efter brug, lyder det til

Men jeg kan godt forstå, at du synes det er træls, at det ikke kan respekteres at du bare ikke er pjattet med folk i soveværelset!

plejer vi også at gøre... men fik ik lige gjort det i går aftes og vi har begge været ude hele dagen... og kom hjem 2 min. før de kom... og jeg havde ik lige regnet med de skulle der ind! især ik eftersom da de trådte ind af døren viskede jeg til min mand at det stod fremme så døren skulle holdes lukket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.